Lola83 Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Jeg har så masse make up ting, produkter osv. at jeg snart ikke vet hvor jeg skal gjøre av det. Hvor oppbevarer dere andre make upen deres?? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg asså..akkurat nå ligger det i poser og flyter over alt. Null orden i det.. Tenkte og kjøpe inn 10-20 store toalettvesker på h&m f.eks og sortere alt oppi de.. Men aner ikke.. Noen som har tips? Jeg blir snart gal. Endret 24. oktober 2006 av Lola83
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Kaste alt som er gammelt i allefall. Gamle mascaraer og slike ting som det gror bakterier i.
Lola83 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2006 Kaste alt som er gammelt i allefall. Gamle mascaraer og slike ting som det gror bakterier i. ← Ingenting av det er gammel.. !!!
Hu i Svingen Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Ingenting av det er gammel.. !!! ← Nei, og du bruker sikkert alt sammen også. Kjøpe en koffert?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kjøpte meg en stor oppbevaringsboks fra Ikea som jeg har all sminke, kremer, hårprodukt etc. oppi, funker fint, da har jeg i alle fall alt på en plass, og så har jeg det jeg bruker i en vanlig toalettmappe.
Gjest Deception Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Plastkurver er bra. En til pudder, foundation, rouge og solpudder (=ting til huden) En til øyeskygger o.l. En til leppestifter, glosser osv. En til redskaper.
Fashion.Faux.Pas Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 hva skal du med så mye sminke? hva med å kjøpe noen dyrere produkter istedet for alt det svada sminkegreiene som HM selger. holder ikke ut ytterdøra engang.
Gjest Deception Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 hva skal du med så mye sminke? hva med å kjøpe noen dyrere produkter istedet for alt det svada sminkegreiene som HM selger. holder ikke ut ytterdøra engang. ← Har hun sagt noen steder at sminken er billigsminke fra H&M?
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #10 Skrevet 25. oktober 2006 jeg kjøpe en liten "badereol" fra ikea og i den passer det med plastskuffer fra kjøkkenseksjonen der. En er med lokk der jeg har alle småting og de to hyllene under har jeg shampo, bodylotion og diverse. får faktisk plass til alt der, pluss litt i badehylla da. http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...Number=80097932 fant ikke den andre der, men er svart med tre skuffer. fire rom i hver og en har lokk, har den øverst så det ikke kommer støv oppi der.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 25. oktober 2006 #11 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har alt i en svart oppbevaringseske jeg kjøpte på ikea. Veldig greit å hjemme bort. Har også en liten skuffesak fra ikea, med seks små skuffer, som jeg tenker å bruke til sminke. En skuff for hvert "område" på en måte. Ellers vil jeg anbefaller deg å rydde og kaste litt. Eller gi vekk. Kanskje du har noen venninnner eller yngre nieser/kusiner ol som tar gledelig imot all sminke de får. Du trenger da ikke mer en en eller to mascara, en eller to foundation osv. Det eneste som man kan mye av etterhvert er øyenskygger og lebestifter og det var vel ikke så stor plass..? Uansett er det bra å rydde litt og få oversikt over hva man egentlig har.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #12 Skrevet 25. oktober 2006 På ebay får du kjøpt ganske store sminkekofferter(4 el. 5 etasjer)til ikke så verst pris.
Lola83 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 25. oktober 2006 Ja, det er lurt, jeg har vurdert det også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå