Gå til innhold

How to prank a telemarketer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Slutt å le, jeg hater sånne som dere og deres slag :kjempesinna:

Skrevet
Slutt å le, jeg hater sånne som dere og deres slag :kjempesinna:

Hehe, jobber du med telefonsalg? :icon_razz:

Skrevet

ja helvede magda, jeg klikket i vinkel i går. Tror de må ha vært i familie eller noe, jeg fikk to som hørtes überinteresserte ut og kom så langt som å lese en laaaaaaang verifisering. Hva skjer? "Hva har du på deg? Kan du sende bilde ellers vil jeg ikke kjøpe altswååå" Stikk og brenn i svarteste helvete :frustrert: til slutt brølte jeg bare "SE TIL HELVETE Å KJØP DEN J*************ROSENROTEN ELLER LEGG PÅ SÅ KAN JEG RINGE DEG OPP NÅR DU ER BLITT LITT MER VOJKSEN!"

Pfft. Sende rundt mobilen til kollegaer. Sikkert dritgøy for dem, men ikke for meg som 5 min før dagen var slutt trodde jeg skulle nå salgsmålet mitt.

Og en liten beskjed til dere som bare legger på uten å si dere er interessert; Det er selvforskyldt, fordi hvis dere bare legger på midt inni en samtale, VIL dere bli ringt opp fordi vi telefonselgere SKJØNNER med vilje IKKE du bare vrir deg unna fordi du ikke var så interessert likevel, så ikke lyv til oss og si du sa du ikke var interessert, du må SI DET din forbanna idiot ellers blir du oppringt neste dag til samme tid, enten du liker det eller ikke.

Jævla inkompetente apekatter.

Her må jeg stoppe, jeg må fikse og stelle meg for nok en hyggelig og smilende dag på jobb!

Skrevet

Kjempemorsomt! :ler:

Ferskvannsblekksprut: Med all respekt, noen ganger er man nesten nødt til å bare legge på. Noen telefonselgere snakker i vei avbrutt av retoriske ja/nei spørsmål som det er umulig å ikke svare ja på. (eks: du syns vel det er fint at barn leser gode barnebøker? eller: du er vel opptatt av å holde deg i form? eller: du syns vel det er viktig å holde deg oppdatert i verden? osv).

Hadde en aftenposten selger her forleden som begynte å argumentere/kverrulere med meg. Sinnsykt irriterende:

-Jeg tilbyr deg *nesten gratis* abnm på aftenposten i 4 måneder, det vil du vel ha?

-Nei takk

- Hva? det er jo *nesten gratis*

- Nei takk

- Er du ikke interessert i å holde deg oppdatert du da?

- Jeg har den på jobb

- Men er det ikke fint å få den hjem og?

- Nei, jeg rekker ikke lese den hjemme.

- Men da skal du få bare kveldsbilaget.

- Nei takk

- Litt rekker du å lese vet du.

- Nei takk

-osv osv osv...

Eller de sier at de skal gi meg det best tilbudet på mobilabnm. Når jeg da sier jeg ikke er interessert, blir de kjempeforundret: "er du ikke intressert i å spare penger??" :forvirret:

Eller hun som skulle selge meg abnm på en (sikert veldig bra) barnebokserie. Jeg sa nei og hun begynte å mase om jeg ikke likte å lese for barna, om jeg ikke syntes det var viktig å gi barn god litteratur osv. Det endte med at jeg sa at her i huset er bøker bannlyst og det er kun tv som gjelder. :overrasket:

Ringer man hjem til folk for å argumentere/overtale dem til å kjøpe noe de i utgangspunktet ikke har tenkt å kjøpe må man nesten regne med at enkelte faller for fristelsen til å legge på eller bli morsom.

Står man midt i middagen, en god film, skal rekke noe, osv kan man jo bli desperat av de som virkelig IKKE gir seg. Med noen selgere er det jo umulig å takke nei på en ordentlig måte, fordi de rett og slett ikke aksepterer at man takker nei. :sur:

Skrevet

Men Ferskvannsblekksprutt, det nytter jo ikke å si at man ikke er interessert med en gang man forstår at det er en selger på telefonen. Mange av dem kverner jo bare videre og ignorerer ethvert forsøk på å få avsluttet samtalen på en pen og høflig måte, og jeg skjønner godt at noen blir uhøflige, forlenger samtalen så selgeren spilder tiden eller rett og slett blir irriterte og kjefter.

Hvorfor blir man bare ringt opp igjen neste dag når man har slengt røret på? Er det ikke bevis nok for at man ikke er interessert?

Oppsøkende salg er en uting!

Skrevet

jeg snakker ikke om dere som avbryter for å si nei. Dere gjør faktisk jobben litt lettere, nest etter dem som selger :Hehe: Men jeg mener de som sier "mhm, mhm ja, dette høres interessant ut" for så å legge på. De får så det svir :frustrert:

Skrevet

Hvorfor blir man bare ringt opp igjen neste dag når man har slengt røret på? Er det ikke bevis nok for at man ikke er interessert?

Fordi enkelte idioter trykker enten F1 eller F4, som vil si telefonsvar eller oppring, rett og slett fordi de ikke gidder å skrive 20 (som betyr NEI).

men jeg skjønner dem på en måte, i dag hadde jeg fra klokken 12.30 til 12.40 EN samtale, resten telefonsvar! Da er en ganske vant med å trykke F1, iallfall er jeg det.

Men om det ringer en pisslei kristiansander fra eurovita i vesterålen goddagen, vet dere hva dere skal gjøre! :sjarmor:

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

skjønner ikke dette jeg med f1, f4, 20.. men trenger heldigvis ikke det. jeg har hemmelig nummer så jeg slipper å få telefonselgere på tråden. og på mobilen har jeg lagt inn nummeret på den selgeren som har ringt en del ganger, så hver gang han ringer kommer det opp "tlf. selger". da tar jeg den ikke. orker ikke, for det er som de andre sier her. de selgerne gir seg ikke på harde møkka.

Skrevet
Fordi enkelte idioter trykker enten F1 eller F4, som vil si telefonsvar eller oppring, rett og slett fordi de ikke gidder å skrive 20 (som betyr NEI).

men jeg skjønner dem på en måte, i dag hadde jeg fra klokken 12.30 til 12.40 EN samtale, resten telefonsvar! Da er en ganske vant med å trykke F1, iallfall er jeg det.

Men om det ringer en pisslei kristiansander fra eurovita i vesterålen goddagen, vet dere hva dere skal gjøre! :sjarmor:

Jeg har overhodet ikke peiling på hva F-ditt eller datt betyr, men når jeg sier at jeg ikke er interessert og selgeren likevel gnåler videre så er det faktisk ikke meg som er idiot.

Skrevet

F1 på tastaturet :-) Telefonselgeren ER IDIOTEN fordi de ikke kan trykke rett kode, ikke du! Du trykker ikke F1 men vi trykker det fra pc vi ringer ut fra hyyyyl ikke misforstår meg da :(

Skrevet

Bra :-D Jeg har sendt inn klager på flere kollegaer, for jeg kan se dem på "sist selger" at de har trykket på telefonsvar også, så jeg tar de :Hehe:

Utrolig hyggelig gjort av dem da, det er jo meg det går utover (eller andre). Hvorfor gidder de å ringe opp igjen noen som sa NEI?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...