Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest BLOGGERN
Skrevet

Jeg vill lese moteblogger, interiørblogger og andre kule blogger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes style bytes er bra. Hun er norsk, og har bra stil og kommer med gode tips.

Stylebytes

Skrevet
Jeg synes style bytes er bra. Hun er norsk, og har bra stil og kommer med gode tips.

Stylebytes

Ja, den var ikke dum! Legger den til favorittene mine... :)

Gjest Deception
Skrevet (endret)

*slettet*

Endret av Deception
Skrevet

Hmm, lurer på om "gjest" = Glamourbibliotekaren? ;)

Skrevet
Hmm, lurer på om "gjest" = Glamourbibliotekaren?  ;)

Hvis du mener meg som skrev tidligere i kveld må jeg si nei, men veldig interesert i mote og har litt lyst til å få egen blogg.. :) men er litt usikker på hva som er best.

Noen som har erfaringer? Hvordan er bloggen på vg nett?

Skrevet
Hvis du mener meg som skrev tidligere i kveld må jeg si nei, men veldig interesert i mote og har litt lyst til å få egen blogg.. :)  men er litt usikker på hva som er best.

Meg igjen, sorry mener ikke være anonym, har bare litt problemer med å registrere meg og få logget inn, noe browser/cookie-greier. Er ikke så flink til dette.. Men mitt nick blir forhåpentligvis Lily (hvis jeg nå får til dette)

Skrevet
Hvis du mener meg som skrev tidligere i kveld må jeg si nei, men veldig interesert i mote og har litt lyst til å få egen blogg.. :)  men er litt usikker på hva som er best.

Tror VG bloggen er helt grei, men det er ikke lov med produktblogging, så jeg tror det vil være ganske vanskelig å ha en moteblogg der...

• 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...