Gå til innhold

Heggerud gård

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi driver å kikker på sted for festen. Lurer derfor om noen har erfaring med Heggerud gård??

Ser veldig fint ut, men er litt i tvil om kjøkkenet er stort nok for cateringen??

Noen som vil dele erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der skal vi ha bryllup neste år så en dato er ihvertfall tatt ;P. Kjøkkenet er greit nok det, for catering har de jo hatt til 90 gjester der...

Skrevet
Der skal vi ha bryllup neste år så en dato er ihvertfall tatt ;P. Kjøkkenet er greit nok det, for catering har de jo hatt til 90 gjester der...

TS her, du skal nok få gifte deg der for oss... :)

Var i bryllup der i sommer med 90 gjester og da var ikke maten helt varm når den kom på bordet...

Kan jo hende det var fordi det var litt lite folk til å severe, derfor så lurere jeg på om noen andre hadde erfaringer....??

Lurer på om det kanskje blir Grytting gård i stede, men da må vi kutte gjestelisten :sur:

Skrevet

Var i bryllup der i sommer og vi kommer nok til å feire bryllup der vi også. Tror det kommer ann på catreringen jeg.

Jeg vil i allefall anbefalle stedet.

Skrevet (endret)

De som hadde bryllupet med 90 gjester hadde jo akkurat maks av det som kan være der, og jeg tror ikke de hadde hatt så mange der før + at det var første gangen den cateringen hadde servert til så mange mennesker. Vi skal ha samme cateringen, men jeg antar at de har lært av sine feil, hvis ikke så skal vi minne dem på det ;P Jeg har nemlig hørt av dem som hadde det bryllupet (via via) at de var vedlig fornøyde med cateringen.... godt mulig det var enda et 90 gjesters bryllup der i sommer da :)

Men som sagt så har jeg bare hørt positivt om Heggerud, bortsett fra at doen er over gårdsplassen. Så da er det nok heller cateringen det går på tenker jeg. Om de ikke har det utstyret som behøves for å holde maten varm, eller har for få servitører så er det klart det er litt problematisk, men det er klart at man kan forhøre seg om sånt for den store dagen ;)

Håper dere finner det rette stedet for dere da i hvertfall !

Endret av Nemmera

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...