Gjest snartmintur! Skrevet 26. januar 2003 #1 Skrevet 26. januar 2003 er det noen som har peiling på bra hoteller / overnatting i haugesund eller i nærheten? vi vil helst feire bryllupsnatten vår helt for oss selv, ikke hjemme , men siden jeg kommer derfra, har jeg naturlignok ikke "hengt" så mye på hotellene... får man spesialtilbud siden man er brudepar? klem fra meg!
Væren Skrevet 26. januar 2003 #2 Skrevet 26. januar 2003 Besøk dette nettstedet, så finner du de fleste hotellene under "overnatting"! Lykke til! http://www.visithaugalandet.no/
Gjest Anne_Karin Skrevet 26. januar 2003 #3 Skrevet 26. januar 2003 Jeg ville ha valgt enten Rica Maritim eller Radisson SAS Park hotellet. Det er vel de to det står om når det gjelder litt finere standard..... Anne Karin som har jobbet på Rica! 8)
Væren Skrevet 26. januar 2003 #4 Skrevet 26. januar 2003 Rica Park er vel relativt nyoppusset, mens Rica Maritims beliggenhet ved Smedasundet kanskje ville ha vært mest forlokkende på meg, om jeg skulle ha valgt!
Pip Skrevet 26. januar 2003 #5 Skrevet 26. januar 2003 Rica Maritim har jeg hørt mye bra om! Både når det gjelder standard og service. Og så ligger det jo flott til da...! :D
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2003 #6 Skrevet 29. januar 2003 Rica Maritim er vel og bra, men det er jammen meg dyrt. Ta heller turen nordover på kaien, til dere kommer til Amanda Home Hotel. Bedre service og kortere vei til byens attraksjoner, og spisestedet Egon er å anbefale. Det ligger 1 min. gange fra hotellet. Lykke til med valget!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå