Gjest Donna Skrevet 26. januar 2003 #1 Del Skrevet 26. januar 2003 Hehe på en liten runde på Canis, kom jeg over denne linken og nysgjerig som jeg var måtte jeg jo titte.. Hehehe som hundeeier fikk jeg meg likevel en god latter - hehe selv om det ikke akkutratt er proppfullt av lovord om våre firbente der .....men verdt å lese ... vet dere foresten hva en hund er for noe?? ep pelskledd dyr som gjør i begge ender, og en boxerda? - det er en hund som løper for nær bussen ved holdeplassen ....... http://www.vptk.net/hundeleksikon.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 26. januar 2003 #2 Del Skrevet 26. januar 2003 Vel.. Jeg er redd hunder, jeg.....ikke helt hysterisk....jeg kan oppholde meg i samme rom som en hund uten å falle i laser. Mange kan nok muligens ha tatt seg noen øyeblikk med rolig ettertanke, og fundert over det faktum at hunder synes å være tilnærmet bluferdighetskrenkende opptatt av sine testikler. Dette tema blir behørig utforsket av den engelske skribentduoen Grant og Naylor i serien Red Dwarf, og så vidt jeg kan tolke det, så er det menneskenes feil at hunder har denne adferden. Hundene slikker sine testikler rett og slett fordi de ønsker å bli kvitt smaken som henger igjen i munnen etter at de har spist hundematen. Så mitt råd er: Gi hundene bedre mat. Fòr dem for eksempel med biff (medium stekt), bakte poteter med et stenk med hvitløksrømme samt sopp og brokkoli....det hele på en seng av hjemmelaget bernaissesaus, og gi dem skjokolade pudding med vaniljesaus til desert. Det skulle fjerne den verste testikkelfikseringen, tror jeg. Milo :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. januar 2003 #3 Del Skrevet 26. januar 2003 hehe ta budskapet folkens - mat hunden med biffsnadder så Milo får ha sine ....ehm ja ....får være i fred for våre søte små på fire ben men husk å steke biffene da ...det sies jo at rått kjøtt skal gjøre hundene til farlige glupske rovdyr hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. januar 2003 #4 Del Skrevet 26. januar 2003 Jeg var selv innom Canis og leste denne tidligere i dag. Og jeg Milo burde komme en tur til meg og hilse på den skumleste hunden av dem alle.. (ironi). Hun har ikke engang testikler. Biff hadde nok falt i smak, men hunden hadde nok ikke levd særlig lenge. Har du en godbit i hånden kommer du nok til å bli hennes beste venn i all evighet. Jente-vovven lever på tørrfor tilsatt kefir og/eller olje, så jeg tviler på at hun har fått smaken av blod ennå (hvis man ser bort i fra den gangen sambo klippet litt for mye av en klo. Så ikke ut som det falt i samk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå