Gå til innhold

Skal/skal ikke?

Gjest Barn i samlivsbrudd.

Anbefalte innlegg

Gjest Barn i samlivsbrudd.
Skrevet

Dere som har vært gjennom et samlivsbrudd med barnets/barnas mor eller far, har dere noen gang angret på valget om å få barn?Har dere på et tidspunkt tenkt hvor mye enklere bruddet ville vært uten at barn var involvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sikkert tentk at bruddet hadde vært enklere uten barn, det er det jo. Men å ønske at jeg ikke hadde det barnet jeg hadde, da jeg valgte å forlate mannen jeg hadde barn med? :overrasket: Nope!

Skrevet (endret)
Men det kan godt hende jeg hadde angret på at jeg fikk barn med akkurat den mannen... blir litt av det samme, kanskje. Men å direkte angre på at man fikk barn, fordi bruddet blir vanskeligere, nei, det tviler jeg på.

:Nikke:

Bruddet ville nok ikke ha vært noe særlig lettere, men årene etterpå derimot. De var beintøffe. Kunne vært lettere dersom far hadde vært mer på banen.

Endret av Persille
Skrevet

Gjett som jeg ønsker ungene en annen far, men ikke på at jeg har dem. Brudd eller ei.

Skrevet

ALDRI om jeg har angret på at jeg har barna mine, selv om jeg samtidig ønsker at jeg aldri hadde møtt barnas far ;)

Skrevet

Jeg har aldri angret på at jeg fikk barn, men nei hvor mye lettere det hadde vært hvis jeg og min kjære kun hadde hatt våre barn og ikke dine, mine og våre.

Skrevet

Har ikke angret på at jeg fikk barn, oppi hele prossesen jeg har vært gjennom. Når det dessverre ble brudd med barnas far, valgte vi å gjøre alt for at ungene skulle ha det så bra man kan ha det i en slik situasjon.

Vi har ikke hatt et komplisert brudd.

Har ikke angra at jeg fikk barn med barnas far...

Skrevet

Som alle andre her angrer heller ikke jeg på at jeg fikk barn. Men jeg angrer kansje litt på hvem jeg fikk barn med.

Dette bekrefter langt på vei at det oppstår en voksenkonflikt ved bruddet som går ut over barnet. En konflikt jeg skulle ønske barna slapp å oppleve.

Gjest Mayamor
Skrevet

Vi er hvem vi er pga hva vi har vært igjennom.

Etterpåklokskap er en vitenskap for seg selv... ;)

I dette forholdet fungerer ting bedre og vi setter pris på hverandre på en annen måte enn hva vi kanskje ville gjort uten samlivsbrudd bak oss. Men komplikasjoner pga mine/dine/våre barn problematikken skulle jeg gjerne vært foruten.

Men ville ikke vært uten noen av våre 5 barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...