Gjest Tirilltrall Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Noen som vet om et bra varmebeskyttende produkt til bruk når man bruker rettetang i håret? Tror frisøren min brukte merket Tigi sist jeg var der, og det ble kjempebra, har sett litt på lookfantastic osv etter et slikt produkt fra tigi, men finner det ikke. Jeg har fra før av varmebeskyttende spray fra wella high hair, men syns ikke denne gir godt nok resultat. (Hvorfor får man det aldri like fint hjemme som hos frisøren?
Gjest Lanyah Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg synst varmebesytteren fra Redken er super! jeg bruker den, òg håret mitt ser blankt og sunt i tillegg! Tror den heter Smooth Down, eller noe (orker ikke å sjekke )!
Tusseline Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Jeg liker den i fra L'Oreal Professionnel, minuset er at den lukter herreparfyme. Ellers kan jeg anbefale Redken og Tony & Guy. Endret 25. oktober 2006 av Tusseline
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 Gjest Tirilltrall skrev (På 25.10.2006 den 0.18): Ingen? Kerastase har en kjempegod beskyttelse olje https://www.kerastase.com/products/aura-botanica/essence-d-éclat Anonymkode: dc7a9...bb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå