Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Er en jente på 23 år som elsker å suge kjæresten min. Og jeg elsker spesielt at han spruter i munnen min, det smaker deilig sex og mann. Mine venninner synes at sperm er ekkelt, og de kaster opp hvis de får det i munnen. Alle er enige om dette, og jeg våger selvsagt ikke si noe annet. Da vil de vel synes at jeg er en pervers gris, og jeg får dårlig rykte. Men er det virkelig så farlig å svelge da ? Han slikker og suger meg bestandig, og får sikkert i seg nokså mye sekret han også, og han synes det bare er herlig. Akkurat som jeg synes at han er deilig. Vi er heldige som har hverandre..
Gjenglemt sykkellås Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Der sa du det selv: Dere er heldige som har hverandre. Fokuser på det istedet for å bekymre deg over hva alle andre måtte mene.
Gjest Tweek Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg liker ikke sperm, men jeg liker å suge kjæresten min fordeom og omvendt. Syntees ikke du skal tenke på det!
Gjest Snuske Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Som de andre sier, ikke tenk på det. Det er like vanlig å svelge det som å ikke svelge det. Det som er viktig er hva du og typen din liker og synest, ikke hva venneflokken rundt mener om det.
midnatt Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg kan ikke fordra smaken av sperm, men hver sin smak.
Minien Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg syns ikke smaken når han kommer i munnen min er kjempedeilig, men jeg svelger allikevel. Det er gjort på et sekund, og smaken forsvinner. Hvorfor gjør jeg det? Fordi jeg har lyst til at min kjære skal føle seg verdsatt. Det handler om å gi og ta. Gir man, får man.
sextroll Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 å svelge sæden til en mann er det verste du kan gjøre. jeg gjorde en gang og etter den gangen sa jeg ALDRI mer. og jeg har holdt det også. Var rett før jeg måtte springe på do for å kaste opp
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 å svelge sæden til en mann er det verste du kan gjøre. jeg gjorde en gang og etter den gangen sa jeg ALDRI mer. og jeg har holdt det også. Var rett før jeg måtte springe på do for å kaste opp ← Pffffffffft! Det smaker jo kjempenam. Men kommer an på hva mannfolket har spist da så klart. Han her smaker alltid litt salt godteri, og det liker vi! Har aldri sugd uten å svelge, og de som sier vi gjør det kun for å glede mannen lyver, fordi det er perfekt når en har lyst på godteri!
Jalp Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 Det er akseptert at noen jenter ikke liker å svelge mannens sæd. Men det er vel også (tror jeg) akseptert at noen liker å svelge? Selv synes jeg det er flott at kvinnen viser at hun liker alle sidene med meg. Også sæden min, som hun lokker fram med sin deilige behandling. Jeg synes ikke det er noe kjekt at kvinner så tydelig sier "ÆSJ, jeg må spy". For sæd er en del av min naturlige seksualitet, og knyttet til orgasmens nytelse. Så når kvinner er veldig negative til sæd, og tydelig tilkjennegir at de synes det er noe svineri, da signaliseres det også en veldig negativ holdning til menns seksualitet, mener jeg. Men man kan selvfølgelig velge om man vil svelge eller ikke, uten at man skal bebreides for det. Men man trenger ikke kalle sæd "svineri som man spyr av". Jeg har enda tilgode å høre menn si at ei søkkvåt mus er til å spy av, selv om mye av fuktigheten der nede svelges når man slikker henne. Ikke alle smaker like godt, men man har da sex for å glede partneren og å gi nytelse. Dessuten har det noe med respekt å gjøre. Man sier rett og slett ikke at partnerens safter er til å spy av.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #10 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har vært litt nervøs for å få sæd i munnen, har alltid vært redd for at det smaker pyton og at det kommer masse og at jeg får brekninger. Men ga ham en blowjob i går, og da han kom (første gang for meg), merket jeg det nesten ikke, bare en svak saltsmak. Det var bare helt naturlig å svelge. Jeg ble så overrasket, det var jo ikke noe problem i det hele tatt. Han så iallefall fornøyd ut, for han har sagt flere ganger at han vil at jeg skal svelge når vi gjør det.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #11 Skrevet 25. oktober 2006 ← Jeg er helt enig. Jeg har smakt min egen sæd mange ganger, og det smaker jo bare østers, litt salt og seigt. Jeg kan ikke fatte at det skal være så farlig for jenter å få litt sånt i munnen. Jeg synes det er deilig å råsuge en jente i musa, selv om det det kommer betydelig med væske ut av henne. Men det er bare godt og pirrende. Var sammen med en jente en gang i tiden som elsket at jeg kom i munnen hennes. Det var henne jeg burde ha giftet meg med, det innser jeg nå (er i dag gift med en som er prippen....det var en tabbe).
sEnsAtion Skrevet 25. oktober 2006 #12 Skrevet 25. oktober 2006 Er en jente på 23 år som elsker å suge kjæresten min. Og jeg elsker spesielt at han spruter i munnen min, det smaker deilig sex og mann. Mine venninner synes at sperm er ekkelt, og de kaster opp hvis de får det i munnen. Alle er enige om dette, og jeg våger selvsagt ikke si noe annet. Da vil de vel synes at jeg er en pervers gris, og jeg får dårlig rykte. Men er det virkelig så farlig å svelge da ? Han slikker og suger meg bestandig, og får sikkert i seg nokså mye sekret han også, og han synes det bare er herlig. Akkurat som jeg synes at han er deilig. Vi er heldige som har hverandre.. ← Så lenge begge dere praktiserer god kjønnshygiene, kan dere ha så mye oralsex som dere vil. Sæd er ikke farlig å svelge, du får faktisk en god dose av proteiner. Som mann, foretrekker jeg egg istedenfor.
Gjest Tweek Skrevet 25. oktober 2006 #13 Skrevet 25. oktober 2006 Det er jo bare smak og behag. NOen liker det ikke noen gjør. Jeg liker ikke å svelge sæd, men jeg kan jo suge han til han kommer likevel Det er jo heller ikke sånn at jeg sier at jeg må spy, for det må jeg jo ikke.
corina Skrevet 25. oktober 2006 #14 Skrevet 25. oktober 2006 JA,smak og behag. Ikke livretten min akkurat,men folk er forskjellige,og liker ulike ting. Gjør det i allfall ikke hvis det blir forventet av meg,og det blir et slags press.
Gjest Søt Skrevet 26. oktober 2006 #15 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg ELSKER å suge kjæresten min, og han elsker å gå ned på meg.. Prøvde å svelge i sommer (2.gang jeg prøvde) og det var totalt mislykket.. Smaken er ikke jævli, men det er den lunkne varme stråla som står inn i munnen min jeg IKKE klarer Skulle gjerne likt å gjøre det en gang i blant. Men han har det meget bra for det.. Er så mye andre steder å sprute fra seg
FantasDick Skrevet 26. oktober 2006 #16 Skrevet 26. oktober 2006 Det er vel ikke favoritten min akkurat, men jeg liker å gjøre det innimellom likevel. Men ikke hvis det forventes av meg, da blir det bare rart. Og så smaker det forskjellig fra mann til mann, synes jeg. Men som Søt nevner, så er det ikke smaken som er det verste; det er det at det er lunket, altså "pisslunkent" på godt norsk. Ferdig oppvarmet, og.. Njæsh, det er ikke noe særlig.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #17 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har aldri svelget. Det respekterer han. Vi er heldige som har hverandre. For vi respekterer grensen, og det er hele pointet i et forhold. :nemmelig:
kozi Skrevet 27. oktober 2006 #18 Skrevet 27. oktober 2006 For meg så er det viktig at min kjære har det bra. Er helt greit at han kommer i munnen min, og jeg svelger det. Det er en del av han og jeg elsker han, og vet da at han har hatt det bra. Er ikke noe koselig å spytte det ut. Men skjønner at noen føler det behovet. Syns det var litt ekkelt første gangen jeg svelget. Men nå liker jeg det. Får ikke nok av han, vil tilfredsstille han. Opptatt av at han skal ha det best mulig
Gjest gjesta Skrevet 27. oktober 2006 #19 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg svelger mer enn gjerne og litt til.
Gjest Snuske Skrevet 27. oktober 2006 #20 Skrevet 27. oktober 2006 Er helt greit at han kommer i munnen min, og jeg svelger det. Det er en del av han og jeg elsker han, og vet da at han har hatt det bra. Er ikke noe koselig å spytte det ut. Men skjønner at noen føler det behovet. Syns det var litt ekkelt første gangen jeg svelget. Men nå liker jeg det. Får ikke nok av han, vil tilfredsstille han. Opptatt av at han skal ha det best mulig ← Helt enig i denne. :enig_anim: :enig_anim: :enig_anim:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå