Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 er det noen som bruker aloe vera ansiktskremen fra bodyshop her? den med solfaktor 15. Hvis det, blir dere blanke og klissete i huden av den? eller er det kanskje bare i begynnelsen, og er en tilvenningssak? ser ut til at jeg tolererer den ganske bra, noe som er sjeldent for meg og hudkremer. men ser så ekkelt ut når jeg blir så blank
Gjest Saramia Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Våkn opp da jente!!!! Hvorfor i heiteste (eller egentlig kaldeste) bruker du solkrem kremmer nå??? Det er jo høst og det blir vinter.... Det er ikke sundt det der...
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Våkn opp da jente!!!! Hvorfor i heiteste (eller egentlig kaldeste) bruker du solkrem kremmer nå??? Det er jo høst og det blir vinter.... Det er ikke sundt det der... ← Ehm....veldig mange vanlige dagkremer inneholder solfaktor nå til dags.
brumma* Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg blir blank og klissete i ansiktet av solkrem, så kanskje det kan hjelpe å bytte til en krem uten solfaktor? (Kan være tilfeldig, altså at solkremene mine ikke har passet huden min, men det kan være verdt et forsøk!)
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 det er ikke det samme som solkrem. har alltid brukt dagkrem med faktor i på vinteren, fordi den beskytter huden min mye bedre mot kulde og vind. (av egen erfaring)
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 får prøve den i et par dager til, og prøve den uten faktor hvis det blir for ille.
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Sola kan faktisk være vel så sterk på vinteren. Spesielt når det kommer snø. Kan du ikke ha litt matt pudder på?
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg blir blank av enkelte dagkremer, og ikke av andre. Jeg hadde ikke vært i tvil, og byttet ut hele kremen. *Hater å bli blank i ansiktet*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå