Gå til innhold

Er virkelig dette mote?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var med skrekkblandet fryd jeg oppdaget disse skoene.

Er det joggesko? Er det snowjoggers? Er det månesko? Uh.. Det er i hvert fall det rareste jeg har sett.

Håper alle i nærmiljøet mitt skaffer seg slike, jeg er rett og slett fascinert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper alle i nærmiljøet mitt skaffer seg slike, jeg er rett og slett fascinert.

:ler:

Skrevet

Nå har jeg sett på de så mye at jeg nesten har begynt å like de. Tenk så behagelige (jf en annen tråd av undertegnede).

Skrevet
Nå har jeg sett på de så mye at jeg nesten har begynt å like de. Tenk så behagelige (jf en annen tråd av undertegnede).

:ler: De er stygg-kule-fæle!

Gjest Saramia
Skrevet

Det tror jeg må være de kuleste skoene jeg noen gang har sett!!! Tror jeg kaller de jog-in-the-snow

Skrevet
Det tror jeg må være de kuleste skoene jeg noen gang har sett!!! Tror jeg kaller de jog-in-the-snow

:hoho: Ja, jeg ser for meg reklamekampanjen.

Gjest Saramia
Skrevet
:hoho: Ja, jeg ser for meg reklamekampanjen.

Det kan jo ikke bli bedre :sjarmor:

Gjest StoreSky
Skrevet

Så en dame/jente med hvite shorts, hårete svarte slike "sko"..NAJS!!

hehehe...

Skrevet

:overrasket: Eh, nei takk til de! *ser for meg at det blir den nye trenden i Oslo -blondt tupert hår, perleøredobber, vest eller jakke med pelskrage, stooooor veske, og joggebukse med det ene beinet stukket nedi disse skoene og det andre utenpå.*

Herlig.

Skrevet

haha, jeg har sett mange som går med slike. Grusomme sko!

Skrevet

Jag tyckte de verkade praktiska jag...

såg de för första gången i går när jag var på skojakt. Jag var ute efter ett par varma, torra, bekväma skor att gå långa promenader med barnvagn i vinter och snö. Gärna som också skulle klara av att jaga efter en 3 åring i djupsnö också.

Men kanske inte som modesko eller något att ha på jobbet då. Men en praktisk bekväm utesko tyckte jag det såg ut som.

Skrevet
Jag tyckte de verkade praktiska jag...

såg de för första gången i går när jag var på skojakt. Jag var ute efter ett par varma, torra, bekväma skor att gå långa promenader med barnvagn i vinter och snö. Gärna som också skulle klara av att jaga efter en 3 åring i djupsnö också.

Men kanske inte som modesko eller något att ha på jobbet då. Men en praktisk bekväm utesko tyckte jag det såg ut som.

Litt enig, men tviler på at de er spesielt vanntette? Ser for meg halvmeter med vått boblestoff oppover leggene :sjenert:

Skrevet
Litt enig, men tviler på at de er spesielt vanntette? Ser for meg halvmeter med vått boblestoff oppover leggene  :sjenert:

Tjae, jag tror de jag såg står emot blöt snö men inte vattenpölar. En extra impregnering skadar nog inte ändå...

Jag tror garanterat att de håller fötterna och benen torrare än låga vinterskor där snön kommer över kanten i alla fall.

jag provade faktiskt ett par i måndags men de kändes "svajiga" och ostadiga. Jag har nog lite för långsmala fötter för just den modellen. Kanske passar de bättre på ett par bredare fötter.

Skrevet

Det er vel ikke akkurat haute couture, men jeg har sett verre.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

En oppdatert versjon av 80-tallets snow-jogs? *mimrer tilbake til de blå snow-jogs'ene jeg hadde som barn* :ler:

Skrevet

hehe... kan tenke meg at de der joggeskoene er en sportsversjon av denne støvletten av Marc Jacobs... og når vi er inne på sistnevnte, er det noen som har sett en kopi av den støvletten?? Har såå lyst tpå den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...