Gjenglemt sykkellås Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Det var med skrekkblandet fryd jeg oppdaget disse skoene. Er det joggesko? Er det snowjoggers? Er det månesko? Uh.. Det er i hvert fall det rareste jeg har sett. Håper alle i nærmiljøet mitt skaffer seg slike, jeg er rett og slett fascinert.
Hu i Svingen Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Håper alle i nærmiljøet mitt skaffer seg slike, jeg er rett og slett fascinert. ←
Gjenglemt sykkellås Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2006 Nå har jeg sett på de så mye at jeg nesten har begynt å like de. Tenk så behagelige (jf en annen tråd av undertegnede).
Drua Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Nå har jeg sett på de så mye at jeg nesten har begynt å like de. Tenk så behagelige (jf en annen tråd av undertegnede). ← De er stygg-kule-fæle!
Gjest Saramia Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Det tror jeg må være de kuleste skoene jeg noen gang har sett!!! Tror jeg kaller de jog-in-the-snow
Gjenglemt sykkellås Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2006 Det tror jeg må være de kuleste skoene jeg noen gang har sett!!! Tror jeg kaller de jog-in-the-snow ← Ja, jeg ser for meg reklamekampanjen.
Gjest Saramia Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 Ja, jeg ser for meg reklamekampanjen. ← Det kan jo ikke bli bedre
Gjest StoreSky Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Så en dame/jente med hvite shorts, hårete svarte slike "sko"..NAJS!! hehehe...
~white lady~ Skrevet 24. oktober 2006 #11 Skrevet 24. oktober 2006 Eh, nei takk til de! *ser for meg at det blir den nye trenden i Oslo -blondt tupert hår, perleøredobber, vest eller jakke med pelskrage, stooooor veske, og joggebukse med det ene beinet stukket nedi disse skoene og det andre utenpå.* Herlig.
midnatt Skrevet 24. oktober 2006 #12 Skrevet 24. oktober 2006 haha, jeg har sett mange som går med slike. Grusomme sko!
Furstina Skrevet 24. oktober 2006 #13 Skrevet 24. oktober 2006 Jag tyckte de verkade praktiska jag... såg de för första gången i går när jag var på skojakt. Jag var ute efter ett par varma, torra, bekväma skor att gå långa promenader med barnvagn i vinter och snö. Gärna som också skulle klara av att jaga efter en 3 åring i djupsnö också. Men kanske inte som modesko eller något att ha på jobbet då. Men en praktisk bekväm utesko tyckte jag det såg ut som.
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #15 Skrevet 25. oktober 2006 Jag tyckte de verkade praktiska jag... såg de för första gången i går när jag var på skojakt. Jag var ute efter ett par varma, torra, bekväma skor att gå långa promenader med barnvagn i vinter och snö. Gärna som också skulle klara av att jaga efter en 3 åring i djupsnö också. Men kanske inte som modesko eller något att ha på jobbet då. Men en praktisk bekväm utesko tyckte jag det såg ut som. ← Litt enig, men tviler på at de er spesielt vanntette? Ser for meg halvmeter med vått boblestoff oppover leggene
Furstina Skrevet 25. oktober 2006 #16 Skrevet 25. oktober 2006 Litt enig, men tviler på at de er spesielt vanntette? Ser for meg halvmeter med vått boblestoff oppover leggene ← Tjae, jag tror de jag såg står emot blöt snö men inte vattenpölar. En extra impregnering skadar nog inte ändå... Jag tror garanterat att de håller fötterna och benen torrare än låga vinterskor där snön kommer över kanten i alla fall. jag provade faktiskt ett par i måndags men de kändes "svajiga" och ostadiga. Jag har nog lite för långsmala fötter för just den modellen. Kanske passar de bättre på ett par bredare fötter.
tuji Skrevet 25. oktober 2006 #17 Skrevet 25. oktober 2006 Det er vel ikke akkurat haute couture, men jeg har sett verre.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 25. oktober 2006 #18 Skrevet 25. oktober 2006 En oppdatert versjon av 80-tallets snow-jogs? *mimrer tilbake til de blå snow-jogs'ene jeg hadde som barn*
Fashion.Faux.Pas Skrevet 25. oktober 2006 #19 Skrevet 25. oktober 2006 hehe... kan tenke meg at de der joggeskoene er en sportsversjon av denne støvletten av Marc Jacobs... og når vi er inne på sistnevnte, er det noen som har sett en kopi av den støvletten?? Har såå lyst tpå den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå