Gå til innhold

Utrolig lite sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er mann, 40 år, samboer med kvinne 35 år, 2 små barn (5 og 7 år). Har vært sammen i 12 år.

Vi lever et stressende liv med full jobb og masse styr.

Vi har sex maksimalt 1 gang pr. 14 dag, i ca. 30 minutter. Omregnet på årsbasis blir det 1 time i måneden, eller 12 timer i året !

Hun påstår dette er helt normalt, og at hun ikke ønsker seg noe mer. Jeg lider egentlig ingen nød, ettersom sexen er veldig bra når det først skjer. Tror det har sammenheng med at at man opparbeider seg seksuell energi/overskudd på denne måten, og vi er skikkelig gira når vi kommer igang (alltid i helgene, ofte midt på dagen, da er energien på det høyeste). Og vi får nesten alltid orgasme begge to.

Men 12 timer i året høres jo latterlig lite ut. Vi ligger milevis bak enhver statistikk.

Noen andre som kjenner seg igjen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er mann, 40 år, samboer med kvinne 35 år, 2 små barn (5 og 7 år). Har vært sammen i 12 år.

Vi lever et stressende liv med full jobb og masse styr.

Vi har sex maksimalt 1 gang pr. 14 dag, i ca. 30 minutter. Omregnet på årsbasis blir det 1 time i måneden, eller 12 timer i året !

Hun påstår dette er helt normalt, og at hun ikke ønsker seg noe mer. Jeg lider egentlig ingen nød, ettersom sexen er veldig bra når det først skjer. Tror det har sammenheng med at at man opparbeider seg seksuell energi/overskudd på denne måten, og vi er skikkelig gira når vi kommer igang (alltid i helgene, ofte midt på dagen, da er energien på det høyeste). Og vi får nesten alltid orgasme begge to.

Men 12 timer i året høres jo latterlig lite ut. Vi ligger milevis bak enhver statistikk.

Ehh..jada, men vi har sex enda sjeldnere, kanskje 1 gang pr. måned !

Det er for lite, det synes ihvertfall jeg. 2 ganger i uken er passe.

Gjest Reisende John
Skrevet

Nøyaktig slik var min situasjon gjennom et 12 års ekteskap. Etter sidesprang fra henne skiltes vi, og jeg opplevde til min forbauselse at andre damer elsker sex! Og... de beveger på seg når vi har oss :ler: hehe

Tror dere ligger sånn midt på treet med den frekvensen etter det jeg leser i annen litteratur. Det er en misforståelse at alle andre har så mye, og bedre sex.

Når det er sagt; Jeg er også 40 og singel og ville gnagd tapeten av veggen i frustrasjon i din situasjon. Jeg har sex med "pulevenn" minst to timer både lørdag og søndag hver uke, samt en time pr dag to av ukedagene med en elskerinne.

Helt fabelaktig ordning for meg, men kanskje litt i meste laget når vi har hektiske perioder på jobben. Men for all del, klager ikke ;)

Gjest mannogså40
Skrevet

Hadde det også slik, men etter at unga ble voksne (var tidlig på'n) er vi oppe i flere ganger i uka igjen. Vi har holdt sammen i over 20 år, og er nesten tilbake til "kanintida" igjen. For noen år siden kunne jeg veddet hva som helst på at det ikke var mulig....

Skrevet
Nøyaktig slik var min situasjon gjennom et 12 års ekteskap. Etter sidesprang fra henne skiltes vi, og jeg opplevde til min forbauselse at andre damer elsker sex! Og... de beveger på seg når vi har oss  :ler:  hehe

Tror dere ligger sånn midt på treet med den frekvensen etter det jeg leser i annen litteratur. Det er en misforståelse at alle andre har så mye, og bedre sex.

Når det er sagt; Jeg er også 40 og singel og ville gnagd tapeten av veggen i frustrasjon i din situasjon. Jeg har sex med "pulevenn" minst to timer både lørdag og søndag hver uke, samt en time pr dag to av ukedagene med en elskerinne.

Helt fabelaktig ordning for meg, men kanskje litt i meste laget når vi har hektiske perioder på jobben. Men for all del, klager ikke  ;)

Hmmm...jeg må skille meg og bli singel igjen. Dette høres MYE bedre ut !! ;)

Skrevet
Ehh..jada, men vi har sex enda sjeldnere, kanskje 1 gang pr. måned !

Jupp! her passer jeg inn :)

Jeg er også superfrustrert over at min samboer ikke er lysten for tida. Jeg vil ha mye mer :ler: Men man kan jo ikke mase heller - det leder intet sted. Kanskje å bli singel var løsningen - hørtes ut som fabelaktig ordning hos "reisende John"...

Huff, neida. Men i og med at min samboer ikke har samme appetitt som meg, og når vi i tillegg har hatt mye stress på hver sin kant i det siste - har jeg bare innsett at det nytter ikke å mase og hinte lenger. Han beklager seg og er veldig trist fordi han ikke kan "tilfredstille" meg for tiden. Jeg sier jeg forstår... MEN DET ER SÅ KJEDELIG Å VENTE.

Enn så lenge ligger jeg å leser ei feit bok om norske, barske polarhelter fra 1900-tallet om kveldene. Interessant bok, så jeg konsentrerer meg om det og klarer på den måten å ikke bli fristet til å tafse og bli avvist (igjen..).

Likevel. Har bestilt meg ny vib. Juhu!!! :klappe: Kommer i posten i løpet av helga - så får jeg bare trøste meg med det, enn så lenge.

Kanskje den man vil dele livet med bør ha samme sexappetitt som en selv - så slipper man all denne frustrasjonen?

Klem til alle som får seg altfor sjelden (i deres øyne, vel og merke)....

:klem:

Skrevet

Tror det er veldig forskjellig fra par til par.

Noen trives med dette. Andre ikke.

Jeg ville da snakket med partneren min om jeg fikk for lite sex.

Men nå har jeg bare vært sammen med han i litt over 1 år :ler:

Så sex er vel ikke noe problem hos oss. (men det kommer sikkert en periode der vi ikke har så mye sex)

Vet ikke hvordan det er med dere. Men vet det er mange som ikke snakker sammen. Jeg har ei venninne som klaga på det samme, så spurte jeg om de ikke kunne snakke sammen om det. Hun gjorde jo det til slutt og det visste seg jo at begge ville ha mer sex men begge trodde at den andre ikke ville ha :ler:

Men jeg syns synd i dere og :tristbla:

Får prøve å finne på en løsning

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...