Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Var en episode der en hjernedød jente skulle gi organene sine. Men så oppdaget Georg O'Malley at hun ikke var helt død. Og han og Grey opererte svulsten hun hadde i bakhodet. Men hva sjedde så??
Gjest Alyx Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Hvilken sesong da? Jeg har sett alle, men kan bare ikke huske noe sånt :klø:
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Kan ikke ha vært så lenge siden. Hun kom egentlig fra et annet sykehus og legene der mente at hun var død, og ønsket ikke at hun skulle opereres. Lurer på om det var den episoden der han mørke ble sjef og Grey ble furt for det. Når sjefen selv var syk. Kjempedårlig forklart.
Marissa Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 husker heller ikke den episoden, men på abc.com ligger resyme av alle episodene som er vist, så kansje du finner slutten der.
Karamba Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Husker jeg så den episoden, og jeg tror hun døde. Er ikke helt sikker....
Malama Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg husker den episoden, det er ikkeså lenge siden (for dem av oss som ser dem på norsk tv)De kunne fikse henne for "det som hadde holdt henen i koma så lenge", men jeg mener å huske at hun under fallet (som hun kom inn på sykehuset for) hadde hun fått en hjerneblødning eller noe sånn, som hun døde av
Malama Skrevet 25. oktober 2006 #10 Skrevet 25. oktober 2006 Hmm, det husker jeg ikke (mulig jeg blander sammen flere epsioder, for jeg husker ikke noe med organer jeg egentlig, så... det er kanskje feil epsiode jeg husker?) Hmm... så frusterende!
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #11 Skrevet 25. oktober 2006 Hihi. Skal se om jeg finner den episoden jeg.
Malama Skrevet 25. oktober 2006 #12 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Sikkert lurt. For den jeg husket var ei som var i KOMA, ikke ei som var død... (men hun ble det, mener jeg å dessverre huske) Irriterer meg at jeg ikke huske den du snakker om. Jeg husker vagt noe om den, men slett ikke hvordan det gikk. Endret 25. oktober 2006 av Malama
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #13 Skrevet 25. oktober 2006 Nå har jeg lest en millioner episoder, men kan jo ikke huske noen av dem. Hvilken sesong er vi i?
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #15 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Fant episoden, men det ender bare med at hun blir operert ikke noe mer. Edit:fant mer Endret 25. oktober 2006 av jack
Gjest Madden Skrevet 29. oktober 2006 #16 Skrevet 29. oktober 2006 HER kan du lese alt om de ulike episodene i de ulike sesongene, du kan få sett full beskrivelse av hva som skjer, og det meste du trenger av info om serien..og andre serier for den del, finner du sikkert her! Informativ og grei side!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå