Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 måneder siden ble det slutt mellom meg og samboeren min, det var et langt brudd som tok tid og vi har sett hverandre mye i etterkant. Er mye følelser involvert, iallefall trodde jeg det. Har vel sett ut som om det var en mulighet til at ting kunne løse seg, bare vi fikk litt tid hver for oss.

Vi har hatt jevlig kontakt og sex. På lørdag snakket jeg med han på msn, sa jeg måtte logge av for jeg skulle ut og måtte ordne meg. Da sa han, ja er vel ikke noe problem for deg å få med deg noen hjem i kveld. Svarte at alle greier vel det om de ønsker det, men at jeg ikke har noe behov for det. Så spurte jeg han om han hadde syntes det var greit, da svarte han at han NEI, dat hadde han ikke likt.

Senest i sted snakket vi sammen, litt sånn dirty talk og han ba meg sende MSN bilder (vi pleier alltid å hisse hverandre opp på den måten). Han sa også at han savner meg og tenker endel på det vi har hatt. Og at vi kanskje skulle treffes etterpå.

Så fikk jeg høre av en veninne som jobber i bransjen hans at han klina med en jente på lørdag og at "besteveninnnen" hans (som jeg var sjalu på, HELT uten grunn sa han) har masse følelser for han og at de hadde hatt en liten "oppvask" rundt det i helgen. Så han har klina med en dame på lørdagen, og ber meg sende nakenbilder i dag. For en JÆVLA patetisk idiot. Hva driver han med lissom. Påstår at det vi har hatt sammen har vært så utrolig spesielt for han osv osv.

Nå har jeg slettet han på MSN, ikke svart på den siste meldingen hans osv. Har lyst til å si at jeg vet at du er en drittsekk, men kan ikke. Jeg lovet veninnnen min som fortalte meg det å ikke si noe, hun hadde hørt det fra besteveninnen til han hun klina med, for hun hadde fisket litt rundt bruddet vårt og sånn, siden det er ganske ferskt. Og veninnnen min vet at vi driver å ordenr litt og sånn, så hun ville at jeg skulle vite og det setter jeg pris på.

Nå har jeg bare lyst til å aldri ha noe med han å gjøre igjen, kjøre de siste tingene hans til moren eller søsteren hans og aldri se meg tilbake igjen.

Rart hvorden man tror man kjenner noen, også viser de seg å være helt anderedes. Er så jævla sint og lei meg her nå, aner ikke hva jeg skal gjøre!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal ta en prat med han jeg, om dei klina på en fest så er jo det mange som kunne ha sett dei, så du trenger jo ikke å si hvor du har hørt det ifra. At han kliner med andre bør no han få lov til med, det er tross alt slutt mellom dere. At han forsatt tenner på deg kan no du bare ta som et kompliment, og ikke ha noe mer sex med han om det plager deg at han er singel og kan gjøre det han vil

Skrevet

Det er slutt mellom dere. Hva med å bare la msn være slettet, ikke svare på meldinger? Kutte båndene. Hva er vitsen med å drive på slik når det er slutt da? Dere eier ikke hverandre lenger. Du har ingenting med hva han gjør.

Gjest graceland
Skrevet

Kutt han ut! På tide at du går videre, det er jo tross alt slutt mellom dere...

Gjest Gjest_guest_*
Skrevet

Enig med de andre - Du har ingen ting med hva han gjør,lengre. Sikkert brutalt å høre, men det er sant!

Vet du har det vondt.. men faktum er at dere har gitt slipp på hverandre, og har så vidt jeg skjønner har dere ingen avtale om å bare ha hverandre.

Gå videre. Lev eget liv. Det er slutt. Innse det.

Hadde ikke engang giddet å kranglet med han om det. Du kan godt nevne at du vet det, og at det såret deg litt. Og at du derfor må ta avstand. Enkelt og greit!

Good luck!

Skrevet

Jeg vet vi ikke har noen forpliktelser for hverandre lenger. Synes bare det er ufint å si at han ikke hadde likt at jeg hadda styra med noen, eller si han vil ha sex med meg i dag når han klina med andre. Og jeg har vært veldig klar på at jeg ikke vil ha mer sex med han om han har styra med noen andre.

Skrevet

Kan ikke se noen motsetninger i det å ville ha deg, og det å kline med andre... så lenge dere ikke er sammen. Hvilke forhåpninger du selv har, kan ikke han lastes for.

Når han sier at han ikke ville likt det om du hadde "styra med noen" kan være sant sselv om det er slutt mellom dere, men i dette ligger ikke noen forpliktelse fom ham til å være "tro" mot deg.

Syns at du skal ta hans interesse som et kompliment fra en mann som har "hele verden" å velge mellom. Dersom du ikke er interessert er det bare å klare å formidle dette videre.

Skrevet

høres ut som eksen min, veldig kjekk og VET det så altfor godt selv. Oppfører seg som han fortsatt er 17 år. Nei, bare kom deg videre, du fortjener bedre, og du finner bedre. Han fortjener ikke noen som er trofast så lenge han ikke klarer å konsentrere seg om ei jente av gangen selv.

Skrevet

Han er jo tydeligvis inneforstått med at dere begge er frie til å treffe andre, jamfør spørsmålet hans før du skulle ut. Han var ærlig og sa at han ikke ville likt at du hadde med deg en annen mann hjem, men han ga samtidig uttryk for at han ser muligheten for at det skal skje.

Hvis dere skal fortsette å ha sex, bør dere kanskje avtale noen spilleregler, eller du må regne med at han kan komme til å treffe andre.

Skrevet

jøss- og han der har du kontakt med? han vil ha i pose og sekk- vær så snill og ikke gi ham det, han er redd for at du skal treffe en annen person, slik at du ikke kan gi ham uforpliktende sex- kutt ham ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...