mysan Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Hva skal man med dem? Ja, de er søte når de er små, så kommer puberteten og så er det slutt. Deretter eter de ut av huset og er en generell plage for oss som er glade i vårt eget liv. Ferdig snakka. Neste gang blir jeg nonne i en stille orden. Ikke noe testosteron, ikke noe skravling!
Gjest Bellatrix Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Har Yme vært og herpa noe for deg?
My Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Joda, søte, på bilde kanskje! De bråker og lukter vondt også! Æsj.
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Mhm.. Og spesielt morsomme når de tisser på doringen, ikke legger maten på plass og tror de eier hele sofaen og fjernkontrollen.
Gjest Søt Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Mhm.. Og spesielt morsomme når de tisser på doringen, ikke legger maten på plass og tror de eier hele sofaen og fjernkontrollen. ← Snakker vi om mannfolka nå, eller er vi fortsatt på topic :klø:
mysan Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2006 Har Yme vært og herpa noe for deg? ← Neida, Yme herper ingen ting. Men han og broren hans kan være veldig lite ematiske og veldig uspiselige tider.. Det kan jeg også, men det gjelds ikke når det er JEG som er sinna... Mhm.. Og spesielt morsomme når de tisser på doringen, ikke legger maten på plass og tror de eier hele sofaen og fjernkontrollen. ← Har du også sånne?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 Det kommer nok an på hvilke barn en får.
mysan Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 25. oktober 2006 Jepp, og det vet man ikke mens de er små
Sofia Skrevet 25. oktober 2006 #10 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har laget et nytt norskt ord: Prepubertal! Det passer til min 12-årige gamle sønn... som er a pain in the ass... for tiden... Hater skolen, hater lekser, hater lærern, hater søstra, hater meg!! Stønn!!! Men fortsatt så liten at han vil ha klem når han skal legge seg..... som han selvfølgelig får... Av og til føler jeg at jeg bor sammen med eksen, les: faren hans, igjen... de er så like at jeg blir uvel.... Håper han bedrer seg med alderen....
mysan Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 25. oktober 2006 Hehe, ja det hender de likner faren sin. Det er jo motpartens familie de får de dårlige egenskapene fra. De gode kommer fra oss... Der er mye mulig at motparten sier det samme med omvendt fortegn, men det er selvfølgelig bare for å trøste seg selv. Santja?
Yme Skrevet 26. oktober 2006 #12 Skrevet 26. oktober 2006 Neida, Yme herper ingen ting. Men han og broren hans kan være veldig lite ematiske og veldig uspiselige tider.. Det kan jeg også, men det gjelds ikke når det er JEG som er sinna... Har du også sånne? ← Pøh! Jeg er aldri... hva du kalte det... Estatisk eller hva fhaan! Jeg er sån "hmm... Aha, skjønner... Men du må jo se den fra den andre siden og da!" for det meste, å detta veit du! Det skal litt til før jeg blir... ehm... estatisk!
Gjest Bellatrix Skrevet 27. oktober 2006 #13 Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Jeg har laget et nytt norskt ord: Prepubertal! Det passer til min 12-årige gamle sønn... som er a pain in the ass... for tiden... Hater skolen, hater lekser, hater lærern, hater søstra, hater meg!! Stønn!!! Men fortsatt så liten at han vil ha klem når han skal legge seg..... som han selvfølgelig får... Av og til føler jeg at jeg bor sammen med eksen, les: faren hans, igjen... de er så like at jeg blir uvel.... Håper han bedrer seg med alderen.... ← Prepubertalitet er da ikke noe nytt. 11-åringen er yngst i søskenflokken, og de andre søstrene er tenåringer. Gjett hvem som er tenåring om 1 1/2 år og skal påpeke dette i alle tenkelige situasjoner? 13-åringen var skikkelig prepeburtal da hun var 12, det eneste hun prata om var sminke, undertøy, gutter og at skolen var kjip. Sånn er hun enda, men nå kan jeg vel ikke kalle henne prepubertal lenger. Endret 27. oktober 2006 av Bellatrix
Cata Skrevet 27. oktober 2006 #14 Skrevet 27. oktober 2006 Men han og broren hans kan være veldig lite ematiske og veldig uspiselige tider.← Pøh! Jeg er aldri... hva du kalte det... Estatisk eller hva fhaan!← Ærlig talt mysan og Yme , ingen av dere er bedre enn den andre. Det heter empatisk. Ikke ematisk eller esatisk eller..... *avsporer hele temaet og stikker ut av tråden igjen*
mysan Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 27. oktober 2006 Men som jeg sa til Yme nettopp - ematisk er et fint ord, og kanskje det er positivt og være lite ematisk. Det er det fatisk ingen som vet Neida, Ymen er kjempefin han og både ematisk og empatisk.. kanskje estatisk også innimellom, hvem vet..
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2006 #16 Skrevet 27. oktober 2006 Nå har jeg bare en sånn liten søt en..( 6 år ), men jeg forstår jo det at jeg får kose meg nå for snart er det slutt. Hjeeelp. :hår:
Gjest Miloine Skrevet 27. oktober 2006 #17 Skrevet 27. oktober 2006 Vel, jeg er mor selv,men må jo bare si- ingen trøstens ord kanskje men... Barn er utrolig flinke til å imitere. Samme hvor hardt man sliter for å lære dem gode manerer, oppfører de seg som kopier av sine foreldre.
Gjest Miloine Skrevet 27. oktober 2006 #18 Skrevet 27. oktober 2006 Selvsagt erunger oppskrytt. De tar over huset, de tar over tiden, de tar over humøret- og så har du det gående. Men man liker jo ungene uansett, gjør man ikke? ← javisst, Barn er ikke noe man elsker fordi de er barn, men fordi man blir venner med dem når man oppdrar dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå