Gjest Gjest_mia_* Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 jeg tenkte at jeg skulle prøve å farge håret mitt hjemme denne gangen,siden pengeboka er litt i tynneste laget. Er det noen som har prøvd, og hvilket merke liker/liker ikke dere? har mellombrunt hår med noen grå (uffda) innimellom. Tar gjerne tips om konkret farge så nært opptill min egen som mulig
Gjest Lanyah Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er veldig fornøyd med Casting sin som er en toner, men dekker utrolig bra og er skånsom mot håret! De har forresten veldig mangen brune nyanser som er naturlige med mye glans i!
Gjest Shoreh Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Exellence fra Loreal, den eneste hjemmefargen som er nær frisørfarge i kvalitet. Stort fargekart og selges svært mange steder.
Hu i Svingen Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg synes Exellence (og Casting også) drypper fælt og sverger til Natea etter å ha prøvd nær sagt alt.
Gjest Shoreh Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Hvis Exellence drypper har du enten ikke ristet flasken lenge nok eller så har du hatt i for mye farge i håret.
Hu i Svingen Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Hvis Exellence drypper har du enten ikke ristet flasken lenge nok eller så har du hatt i for mye farge i håret. ← Nei.
Gjest Saramia Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg foretrekker å blande min egen farge jeg
Gjest Blanca Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er superfornøyd med en farge jeg har kjøpt hos helsekost; Tints Of Nature. Det er samme prinsippet som andre hårfarger med blandeflaske osv, men denne er uten amoniakk. Finnes i mange farger, også mellombrun. Fargen blir veldig fin og naturlig og den varer lengre enn med Casting, Decore, Wella og alle andre jeg har prøvd.
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er superfornøyd med en farge jeg har kjøpt hos helsekost; Tints Of Nature. Det er samme prinsippet som andre hårfarger med blandeflaske osv, men denne er uten amoniakk. Finnes i mange farger, også mellombrun. Fargen blir veldig fin og naturlig og den varer lengre enn med Casting, Decore, Wella og alle andre jeg har prøvd. ← Er det en farge eller glansvask?? Må jo dekke de grå også naår jeg først skal farge det
Gjest Blanca Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Er det en farge eller glansvask?? Må jo dekke de grå også naår jeg først skal farge det ← Jeg har noen små grå selv, og den dekker. Det er en permanent farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå