Gå til innhold

Føler meg brent!

Gjest Jente_81

Anbefalte innlegg

Gjest Jente_81

Har blitt kjent me en herlig type, ble tatt med storm!

Han har sendt meg meldinger daglig, sendt "hjerter" på msn osv.....

I dag da jeg lå i armene hans spurte jeg om det var lenge siden han hadde hatt dame, og han svarte ja. Han har ikke tid til dame...... ville ikke ha dame.... bla bla osv. Etter en stund Så sa han at han hadde ikke lyst å gi slipp på meg, vi måtte ta det rolig....

Ødela litt av stemningen kan man si.... eh . Har ikke kjent han veldig lenge. Jeg hadde kansje ikke trengt å ta det opp, men har vært så usikker og redd at jeg ville vite noe mere...........

Han ville æ skulle overnatte, men æ sa nei. Sa æ va redd for å bli gla i han, noe æ desverre allerede har blitt! Prøvde å forstå han å ikke virke "desperat". Han sa han skulle sende melding i morra..... Noe han har pleid å gjøre hver dag siden æ møtte han.... For mæ så virker d som han liker mæ, men samtidig e redd. Vanskelig å analysere d derre.... (han sendte melding )…

Bestevenninna mi mente han kansje trengte litt mere tid mentalt for å skjønne at det er dette han vil. Hun tror han vil dette men fikk litt småpanikk for singel statusen....

Huff, typisk meg å havne i slikt!!!! :sur:

Får vell ligge virkelig lavt å håpe han savner meg........... Prøve å beherske sms, msn og slikt å prøve å se hvor mye han vil. Det har vell litt å si? Føler jeg har gitt utrykk for mine føleser ved å ha sagt til han at han sjarmere meg i senk osv...

Sånn utenom føler jeg ikke direkte at han er av typen "bruk og kast". Han ligger med meg i sofaen og koser, det liksom ikke bare knulling heller........

Men, jeg har tatt feil før. Håper jeg ikke tar feil nå :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så sa han at han hadde ikke lyst å gi slipp på meg, vi måtte ta det rolig...

Ja og så ??

Du svarte jo selv :

Han ville æ skulle overnatte, men æ sa nei.

Sa æ va redd for å bli gla i han

Begge vil tydeligvis holde den andre litt på avstand, og få litt tenkerom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Guest_*

Det klassiske utsagnet: " Jeg er ikke klar for dame, har ikke tid til dame", betyr jo ikke akuratt det!

Hvis man treffer den rette, eller en man virkelig vil bruke tid på , så har man da for søren tid til forhold!!!!!

Ikke la deg lure. Han vil både være singel, og ha deg litt på gress....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så godt igjen! Har vært borti det samme med en som aldri klarte å bestemme seg for om han ville ha dame eller ikke. I mange år rotet vi fram og tilbake,og jeg var på vent for han.Var jo sååå forelska at jeg fant meg i alt. Vi har faktisk et barn sammen,og han er kjempe god pappa,men trives som evig ungkar!

Noen menn er rare! hmmm...

Ikke sikkert denne fyren er slik,du får se det an en tid,men hvis alt blir på hannes premisser ville jeg vært litt betenkt. Mulig han vil være helt sikker før han gir uttrykk for hva han vil.

Men den frasen han kom med at han aldri ville ha dame osv..det var jo ikke så gjennomtenkt sagt,burde holdt det for seg selv.

Man lærer gjennom å prøve og feile,en dag viser nok hans sanne ansikt seg og om han er verdt å bruke tid på. Håper alt går din vei,kansje han er like usikker på deg? :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metalheart

Dette her er nok gammelt nytt.

I desember møtte jeg en meget vakker og søt dame, først på nett og så i virkeligheten. Vi lå å såfilm, spiste mat hos henne, vi koste oss og tiden gikk til jeg måtte hjem. Hun sa "jeg trenger litt tid. Jeg har så mye problemer med meg selv for tia at jeg egentlig ikke burde gå inn i noe nå. Ikke tro at jeg ikke liker deg". Ergo: Jeg syns du er en flott fyr, men tør ikke si hele sannheten fordi at jeg vil ha deg som venn og vil ikke miste deg hvis jeg forteller alt.

2 uker senere fikk jeg vite av en annen at hu fikk seg type. Så her er det nok bare å være forberedd på at det kan gå scheiss. Ikke ta på deg rosa briller riktig enda. Prøv å se ting som de ER og ikke som du ønsker de skal være. Derfor delte jeg denne erfaringen med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente_81

Takk for svar....

Tar heller ting negativt, så blir det positivt blir det veldig stas!

Kjipt å ha sett hverandre hver dag den siste uka, alt har virka så bra... så dette :(

jaja, heldigvis er jeg ikke alene i den båten...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å,så mye hjertesorg man skal måtte gå gjennom! Føler med deg. En dag høyt oppe og neste laaangt nede..

Singeltilværelsen er fin den også,men er kos med en rygg å krype inn til om kvelden,litt oftere enn annenhver helg.. ha ha ha. SPØK. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han vet hvor han har deg, så syns han det er fint å ha deg der..

Hvis han ikke vet hvor han har deg, så vil han ha deg så nærme som mulig..

Ingen gutter liker å være usikre, og det har vi nok litt å lære av.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente_81

Fikk sms av han i kveld, uten å ha sendt noe selv :)

bare en vanlig en som fortalte hva han hadde gjort i dag......... han må da tenke litt på meg?

vel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente_81

Jaja...........

sånn gikk det.

fikk just melding av han, han følte dette greiene med oss ble litt feil - har ikke tid til annet en det han styrer med selv og er ikke klar for noe forhold. Han følte han måtte si d så tidlig som mulig for han skjønte det som på medg at jeg mente det alvorlig. Og at han var ikke typen som utnytter........

så på en måte føler jeg meg lettet............ så litt lei meg og siden jeg likte han så godt. Hvorfor skjer dette alltid :grine: føler meg dum over meg selv nå...

syntes d va såååååååååå deilig å ha noen å sitte inntil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dust! vær glad du e kvitt han! ;)

Skjønner det føles litt tungt no,men det går bedre etterhvert!

Du er jo ung enda og havet er fullt av fesk!He he :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metalheart
For en dust! vær glad du e kvitt han! ;)

Skjønner det føles litt tungt no,men det går bedre etterhvert!

Du er jo ung enda og havet er fullt av fesk!He he :hoppe:

Altså, med den oppførslen så var dette nesten dømt til å feile dessverre:(. Men vær glad for at det gikk scheiss nå før det gikk for lang tid. Sånn er det med den saken. Ikke noe mer å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*

Seriøst ?

Dette hørtes så utrolig kjent ut !!

Ser du skriver mæ/æ, altså nordlending. Akkurat som meg.

Har hatt det akkurat likens, med en fyr, som brukte å sende meldinger om kveldene om hva han hadde gjort i løpet av dagen, ikke noe spørsmål eller noe, bare innholdet i dagen hans. Fikk samme lefsa, ikke tid, lenge siden dame sist, hadde så mye arbeid og forholde seg til.

Skummelt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente_81

Skal ut i morra å legge alt bak mæ :)

men er redd for å havne i samme type ting igjen fremover........ Hvordan unngå det tro?

Alt dette er bare så typisk meg.............

Kansje jeg har svaret selv: bruke masse mer tid å bli kjent me personen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...