Gjest |H| Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Har lett over internett, men finner lite utvalg av kåper. Fant noe på en side, men de var så dyre. Noen som vet om noen fine kåper?
Gjest uri Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg kjøpte en kjempe fin rød kåpe til 4 åringen tidligere i år, den kjøpte jeg på Truls&Trine. Vet ikke helt om den butikken er landsdekkende da.. Skal gå å sjekke hva slags merke den er.
Gjest uri Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Exit er merket! Det fins vel i hele landet?! Ellers har jeg tidligere kjøpt kåpe på Cubus, og eldstejenta fikk en av svigermor, den hadde hun kjøpt på Sparkjøp!
Gjest |H| Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Thanks Uri! Skal til byen i morgen, så jeg får titte innom Exit å se hva de har!
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 De har nydelige klær, kåper også, på Noa Noa. Dessverre er det ganske dyrt der, men du sa ingenting om prisklasse
Totalya Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 H&M har noen fine kåper, det samme har Barnas Hus
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #9 Skrevet 27. oktober 2006 Stakk innom Benetton i dag,- der var det flere lekre kåper til barn! Benetton ligger litt over H&M ol i pris, men klærne er utrolig holdbare og lekre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå