Gjest Duchess Skrevet 26. januar 2003 #1 Del Skrevet 26. januar 2003 Jeg satte inn kobberspiral i august, fordi jeg tørka ut av p-pillene. Mensen er ganske ute og kjører, kommer opptil ei uke for seint, har vel begynt å stabilisere seg litt, men fortsatt 5 mnd etter er den ikke pålitelig i det hele tatt, jeg aner ikke når jeg får den, men aldri på dagen, sånn som før...men det hadde vel med p-pillene å gjøre det da... Ellers er jeg veldig fornøyd med kobberspiralen min jeg, selv om veldig mange har mye negativt å si om den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 26. januar 2003 #2 Del Skrevet 26. januar 2003 Faktisk er det utrolig få kvinner som har akkurat 28 dagers syklus fra naturens side. Noen går noen dager over, noen har kortere syklus. Begge deler er helt normalt - selv om ikke antallet dager med avvik er fast. Og ja, punktlig mens er en kjekk virkning av p-pillebruk. Selv bruker jeg p-sprøyte og har ikke mens. Og jeg er kjempefornøyd med p-sprøyten, selv om det er mange som ikke er det. Synes det er supert at det finnes så mange alternative former for prevensjon, slik at de aller, aller fleste kan bruke noe som passer nettopp dem. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninapia Skrevet 26. januar 2003 #3 Del Skrevet 26. januar 2003 Hadde samme erfaringen som deg med kobberspiral. Det tok nesten ett år før mensen ble regelmessig, og jeg blødde som Niagara-fossen hver gang. Enden på visa var at jeg også ble gravid. Kan vel trygt si at jeg ikke var fornøyd med denne typen spiral. Har nå hatt hormonspiral i 4 år, og er kjempefornøyd med denne. Nesten ingen blødninger eller mens-smerter lenger. Livet er herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 26. januar 2003 #4 Del Skrevet 26. januar 2003 Ja takk,. du jeg har merka det med økte blødninger de tre første dagene...men satser på at det ordner seg når jeg går over til den største tampongstørrelsen...er lei av å lekke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå