Gjest Nattblomst Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Merker at hendene mine begynner å bli tørre, som de blir hver høst/vinter. I fjor sprakk de opp og begynte å blø, dette vil jeg forebygge i år med å begynne med håndkrem ganske snart. Liker veldig godt en fra Mary Kay, men kjenner ingen som er distributør av det merket. (Den jeg hadde var en liten prøvetube, fort tom) Hemp fra The Body Shop har jeg også likt, men synes den lukter litt merkelig. Hva slags håndkrem sverger dere andre til? Vil gjerne ha en som ikke lukter for sterkt, en som trekker raskt inn og ikke er FOR fet, samtidig som den holder hendene myke lenge (trenger ikke smøre hver time på dagen)... For mange krav? Endret 24. oktober 2006 av Miss Foxy
Frk. Stella Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg bruker Dove Protective Hand Balm. Ble SÅ positivt overrasket da jeg prøvde den første gang, hadde ikke forestilt meg den skulle funke så bra... - Lukter mildt og godt - Trekker godt inn, men gir absolutt fukt - IKKE fettete - Rimelig og drøy
Gjest Elfrida Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Decubal recover cream, fåes på apoteket, dekker alle dine krav. Fins i vanlig størrelse og en liten som passer i håndveska.
Gjest Elfrida Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 JEG BRUKER CLARINS SIN... LOVE IT ← Jeg og, men Decubal er bedre til tørre vinterhender spør du meg. Jeg syns Clarins sin vaskes bort mye fortere enn Decubal.
g@brielle Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg bruker Vaseline Intensive Care Hand & Nail til daglig. Om jeg får sår rundt neglene eller er fryktelig tørr, så bruker jeg Elizabeth Arden Eight Hour Cream som "nødhjelp".
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Jojobaolje på ansikt og hender før jeg legger meg. Slipper tenke mer på smøring fram til neste kveld.
Amanlis Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg bruker Dr Hauschka sin og er godt fornøyd med den.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg bruker Dove Protective Hand Balm. Ble SÅ positivt overrasket da jeg prøvde den første gang, hadde ikke forestilt meg den skulle funke så bra... - Lukter mildt og godt - Trekker godt inn, men gir absolutt fukt - IKKE fettete - Rimelig og drøy ← Jeg signerer på denne! Jeg er ikke noe glad i lukten av Dove produkter, men denne lukter godt og mildt, og slettes ikke sånn som diverse andre Dove produkter gjør
~white lady~ Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg bruker den etterhvert så populære L'occitane fra En Provence. Veldig god krem, men synes lukta er liiiiitt kvalmende på en tidlig mandagsmorgen. her får du kjøpt den: www.nuspa.no
Arwen Skrevet 24. oktober 2006 #11 Skrevet 24. oktober 2006 Hvis man reagerer bittelitt på parfyme er Dove døden for hendene. Til og med jeg som ikke finnes alergisk for noen ting fikk rødt utslett av den. En som jobber hos oss reagerer på noen produkter og hun var rødflammete i flere dager.
Furstina Skrevet 24. oktober 2006 #12 Skrevet 24. oktober 2006 Mina händer blir också lätt väldigt torra på vintern. Jag använder handkräm väldigt väldigt sällan. Däremot när jag får så där riktigt torra händer smörjer jag in dem med Idomin hudsalva och låter den sjunka in i huden över natten. Två-tre dagars behandling ger mina händer bra med fukt över lång tid.
Miracl3 Skrevet 24. oktober 2006 #13 Skrevet 24. oktober 2006 L'occitane fra En Provence, ingen over, ingen ved siden av.
Gjest Deception Skrevet 24. oktober 2006 #14 Skrevet 24. oktober 2006 L'occitane fra En Provence, ingen over, ingen ved siden av. ← Merket heter L'Occitane en Provence. "En Provence" betyr i/fra Provence.
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2006 #15 Skrevet 24. oktober 2006 Bruker også L'Occitane sin. Den er herlig.
Hu i Svingen Skrevet 24. oktober 2006 #16 Skrevet 24. oktober 2006 Hva slags håndkrem sverger dere andre til? Vil gjerne ha en som ikke lukter for sterkt, en som trekker raskt inn og ikke er FOR fet, samtidig som den holder hendene myke lenge (trenger ikke smøre hver time på dagen)... For mange krav? ← Eucerin fotkrem er perfekt for tørre hender og oppfyller alle kravene dine.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #17 Skrevet 24. oktober 2006 en nyhet fra apoteket er en håndkrem med olivenolje. Jeg synes den gjør nytten selv om den muligens bruker litt for lang tid til å trekke inn i huden..stilig design, er billig og lukter nydelig også
Hubble Skrevet 25. oktober 2006 #18 Skrevet 25. oktober 2006 Bruker to ulike fra L`Occitane, Creme Mains, den i sølvgrå tube med shea butter, på kvelden, og en lettere en i Verbenaserien på dagtid. Brukte tidligere Eight Hour Cream, men syns L`Occitane sine håndkremer er bedre.
Hubble Skrevet 25. oktober 2006 #19 Skrevet 25. oktober 2006 her får du kjøpt den: www.nuspa.no ← KLarte ikke å finne noen L`Occitane produkter på denne siden, er det jeg som er dårlig å lete?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #20 Skrevet 25. oktober 2006 Selger L'occitane sine produkter på Strawberrynet.com også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå