Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang i mitt liv har jeg akkurat kjøpt en fin og dyr mobil, og plutselig lurer jeg på hvordan trendy damer pleier å beskytte mobilen?

Før har jeg bare hatt billige telefoner jeg har slengt rett i sekken, men hva gjør man når man har lyst til å være hakket mer forsiktig, men samtidig ha noe som ser ok ut? Sånne svarte lærholdere til å ha i beltet er vel ikke akkurat min stil... :ler:

Hvordan beskytter du din mobil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så flink med å beskytte mobilen min, men de fleste veskene jeg har har lomme for mobil. Hvis en kan kalle det beskyttelse da... :)

Skrevet

Elkjøp, Mobildata, Norddialog, Clas Ohlson, Telekiosken... og sikkert mange andre elektrisk forretninger, mobilsjapper og alt muligforretninger selger etuier til mobiltelefon. Vil du ha noe mer fancy en en standard svart skinnetui, så kan du sikkert finne noe på Ebay eller Qxl.

Skrevet

det er noen moderatorer her som er veldig ivrige på å flytte tråder... mange bruker mobilvesker fra designere.

Skrevet

Jeg bruker ingenting. Slenger den bare i veska... Men jeg har sett "mobilbeskyttere" i de fleste butikker som selger telefoner. I mange spreke farger!

Mobilvesker fra typisk Louis Vitton ol. synes jeg er bittelitt harry... Men smak og behag!

Skrevet

Jeg har en sånn brodert kinesisk sak i silke med lang snor, så den kan henges rundt halsen. Kjøpt i kina-butikk. Men jeg bruker den aldri..

Skrevet

Jeg har sett slike "mobilsokker" i en lekebutikk faktisk.

Skrevet

Mange gøye på Elkjøp, slike votter :) Hadde en til min mobil, men den har guttungen stukket av med..

Skrevet (endret)

Ja, jeg la innlegget på et annet underforum enn her fordi jeg ville ha svar fra de som er litt inne på utseende på tilbehør og slikt, så det var litt overraskende at det ble flyttet. Det er ikke mobilprat, det er tilbehørsprat, og som sagt ikke av typen tilbehør som nødvendigvis handles samme sted som mobilen.

Ja, ja, fikk jo noen svar likevel. Takk for hjelpen folkens!

Endret av Elle Melle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...