Frk Johansen Skrevet 24. oktober 2006 #1 Del Skrevet 24. oktober 2006 Min mor har en koselig nissefar som holder en lykt stående ute på trappa i desember og jeg har lyst på maken. Hvor får man tak i disse? Har sett noen som ikke er det granne fint malt, min mor fikk sin av en gammel nabo som gjorde seg flid med både treverket og penselen men han er nå dessverre død. Noen som har et godt tips de vil dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 24. oktober 2006 #2 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kan denne nissen være noe, eller er den kanskje for liten..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #3 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har inntrykk av at mange lager dem, men ikke alle er like flinke til å male. Jeg tipper du bør saumfare slike julemarkeder før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #4 Del Skrevet 25. oktober 2006 Vi har 4 slike nisser.. To gutter og to jenter. Den første gutten vant vi på en førjulsbasar, og bestemor kjøpte ei jente av de som hadde laget den. Så tok pappa og brukte de som maler for å skjære ut et par til, så malte bestemor de.. Bortsett fra ene nissejenta som jeg har malt, så den er min Tror hele slekta har slike nisser på trappa Der jeg kommer fra er det iallefall vanlig å få tak i de på julemesser arrangert av forskjellige idrettsforeninger, korps eller lignende.. Det bruker å være noen slike på de fleste steder før jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluagh Skrevet 29. oktober 2006 #5 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg kjøpte min i Sverige, Charlottenberg, ifjor tror jeg det var. Et lite hus rett over grensen som selger alle slags hagefigurer, deriblandt nisser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Johansen Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 29. oktober 2006 Den var nok liten denne... Men takk for mange gode tips, får ta meg noen turer på julemesser og se hva som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gurine_* Skrevet 5. november 2006 #7 Del Skrevet 5. november 2006 Jernia pleier å ha sånne nisser du søker etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. november 2006 #8 Del Skrevet 5. november 2006 Vi har også kjøpt på julemesser... Har sett mange stygge for vi fant en fin en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Biza Skrevet 13. november 2006 #9 Del Skrevet 13. november 2006 http://www.123hjemmeside.dk/nordlending/4909231 Kan det være en av disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå