Gjest lusa87 Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 hei hei nå har det seg sånn at jeg skal på gardeball i desember, og på leting etter en skikkelig FLOTT ballkjole til annledningen, så jeg lurte på om det var noen som vet om noen steder i oslo el akershus hvor man kan kjøpe/leie ballkjole? hilsen meg
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Hiver meg på denne. Skal også på gardeball. Noen som vet om de er "stivere" enn de på krigsskolen? Har kjoler som passer til de, men vet ikke om jeg trenger noe enda mer elegant til Gardeballet....
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Dersom dere går i bryllupsforumet og søker på selskapskjoler så finner dere flere tråder der som forteller hvor i Osloområdet en kan finne fine butikker. Jeg kjenner til en i kirkegata, ett kvartal nord for majorstuakrysset. Og en i bogstadveien nesten nede ved rundkjøringen/biblioteket. Men det er mange flere å finne. en god selskapskjolebutikk kan fortelle deg hva som er standard påkledning på gardeball. PS: husk på at garden har egen danseskole, kansje dere kan melde dere på? (de pleier å være åpne for jenter fra utsiden, kjekt å kunne danse :D)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå