Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og leser Nynnes dagbok, og jeg ler så jeg griner. Har tidligere lest to av shopaholic-bøkene og Bridget Jones to dagbøker, og det er bare herlig med sånne katastrofebeskrivelser som disse damene får til! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest Nynnes dagbok, men shopaholic-bøkene. Utrolig morsomme! :ler:

Skrevet

Jeg har sett filmen og de første episodene av tv-serien -filmen var ganske morsom, men det som går på tv er...grei underholdning en kjedelig onsdags ettermiddag.

Boka har jeg derimot ikke lest, men regner med at filmen bygger på den, så da vet jeg jo hva det handler om! :)

Skrevet

Synes serien er kjempebra! Har ikke lest boka eller noe, men skal prøve å spore den opp. Når man selv er i nynne-situasjonen og nynne-alderen, er det stor trøst i å føle at man ikke er alene.

Skrevet

Lest boka for en god stund siden, ikke sett filmen. Lo litt til boka, men syns den var litt "tynn". En litt blek kopi av Bridget Jones-bøkene. Har lest alle Shopaholic-bøkene på ferie hos familien, de står i sommerhuset, pent oppstilt. :ler: Syns de faktisk var mer underholdende, og historien og persongalleriet har flere sider og fenger mer.

Skrevet

Er historien i boken samme som historien i tv serien?

Skrevet
Er historien i boken samme som historien i tv serien?

Det er vel noe av det samme, men jeg regner med at filmen som kom ut for en stund siden er basert på boka. Og filmen er litt annerledes enn tv-serien, andre folk, bl.a.

Skrevet

Jeg så at Nynnes Dagbok (boka) lå ganske høyt på lister i div. bokhandler, så kjøpte boka. Jeg er generelt veldig glad i sånne typiske "jente-bøker". Men dette var dårlig altså. Veldig veldig wannabe Bridget Jones uten å få det til i det hele tatt. Den hadde jo ikke handling!

Så derfor gidder jeg ikke se serien heller, redd den er like tynn som boka...Så den boka anbefaler jeg virkelig ikke

Skrevet
Så derfor gidder jeg ikke se serien heller, redd den er like tynn som boka...Så den boka anbefaler jeg virkelig ikke

Synes serien er morsom, jeg! Men jeg har ikke lest boka eller sett filmen...

Skrevet

Handling og handling... Slike bøker er vel stort sett skrevet som brokker av en eller annens dagbok, og jeg forventer ikke noe stort skjønnlitterært verk når jeg leser dem. Det som underholder meg, og som jeg ler av, er alle de komiske situasjonene disse damene kommer opp i, mer eller mindre selvforskyldt.

Har ikke sett serien på tv. Når går den og på hvilken kanal?

Skrevet

Jeg har problemer med Nynne, har sett én episode. Hvor gammel skal Nynne være? 35? Kjenner dere noen 35-åringer som oppfører seg som hun gjør?

Skrevet

Går på TV3 på mandager kl 21.30, men jeg ser de har flyttet det til kl 19 førstkommende mandag... Dumt!

Skrevet
Handling og handling... Slike bøker er vel stort sett skrevet som brokker av en eller annens dagbok, og jeg forventer ikke noe stort skjønnlitterært verk når jeg leser dem. Det som underholder meg, og som jeg ler av, er alle de komiske situasjonene disse damene kommer opp i, mer eller mindre selvforskyldt.

Nei, jeg forventer heller ikke noe stort av slike bøker. Jeg syns likevel det kan være litt mer handling enn dette. Det handler jo kun om at hun har dårlige dager...

Jeg har også litt vanskeligheter med å tro at 35 åringer er slik...

Skrevet
Nei, jeg forventer heller ikke noe stort av slike bøker. Jeg syns likevel det kan være litt mer handling enn dette. Det handler jo kun om at hun har dårlige dager...

Jeg har også litt vanskeligheter med å tro at 35 åringer er slik...

Prøv å les bok nummer to da. Hvor hun er skilt og alenemor.

Der var det i allefall mange situasjoner JEG kjente meg igjen i.

Skrevet

Jeg liker ikke Nynne overhodet. Spesielt serien er jo grusom (vel, så en episode). Det eneste jeg kunne tenke på etter å ha sett den var hvordan i h... hun kunne fått og beholdt jobben sin, når hun er så totalt inkompetent.

Bridget Jones var morsom, Nynne patetisk- i likhet med hovedpersonen i shopaholic-bøkene.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Liker Nynne, jeg. Men selv jeg, som aldri har lest Bridget Jones, skjønner at det ligner.

Skrevet

Men er det meningen at programmet skal gå klokken syv fra nå av? Det passer jo dårlig, kommer midt i hotell cæsar....

Gjest Hilde79
Skrevet

For å være helt ærlig er jeg møkklei Bridget Jones konseptet... er man singel skal man være litt desperat da.... ingen kvinne kan være 35 og fornøyd med livet hvis hun er singel, nei erru gæærn.... :ironi:

Skrevet

Liker Nynnes alkistendenser. jeg virker som rene skjære engelen i forhold!

Skrevet

Bridget Jones var morsom, Nynne patetisk- i likhet med hovedpersonen i shopaholic-bøkene.

Ja herregud, hun dama i shopaholic-bøkene gjør meg gal. Har av ren desperasjon lest to av bøkene, og sjeldent har jeg irritert meg så stort over en fiktiv person. Dum og deilig, juba juba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...