Gå til innhold

Hvor langt går dere?

Fremhevede innlegg

Gjest litt pysete
Skrevet

Når man leser om SM, får man lett inntrykk av at dette er noe kun for hardbarkete. :sjenert: Jeg er ganske nysgjerrig på temaet selv, men også litt pysete. Jeg vet at man ikke skal gå lenger enn man selv vil, men jeg aner jo ikke hvor langt jeg vil gå. En ting er tanker, en annen ting er realiteten.

Dere kan jo ikke si meg hvordan jeg skal gjøre det, men kanskje kan dere gi meg et innblikk i hvordan det er hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreslår at du tar en titt på erotikknett sine sider om temaet og leser spesielt det "slavinnen" skriver.

Hos oss går det på det psykiske, ingen spanking eller noe for oss. man trenger ikke være hardbarket eller noe spesielt for å inkludere SM i en eller annen form i sexlivet. Så lenge du har en åartner du stoler på kan dere tøye grensene så mye dere vil. Begynn i det små, og SNAKK OM TING, hva tenner dere, hva har dere lyst til å prøve?

Skrevet
Foreslår at du tar en titt på erotikknett sine sider om temaet og leser spesielt det "slavinnen" skriver.

Hos oss går det på det psykiske, ingen spanking eller noe for oss. man trenger ikke være hardbarket eller noe spesielt for å inkludere SM i en eller annen form i sexlivet. Så lenge du har en åartner du stoler på kan dere tøye grensene så mye dere vil. Begynn i det små, og SNAKK OM TING, hva tenner dere, hva har dere lyst til å prøve?

Uten å ville grave i privatlivet ditt, kan du utdype det om det psykiske litt?

Skrevet

Det heter ikke SM lengre.

Det heter BDSM. Det er en samlebolk for flere ting.

Sitat, hentet fra SMil Norge sine nettsider:

"Forkortelsen står for følgende: Bondage&Discipline, Dominance/Submission, Sadomasochism. Oversatt til norsk dreier det seg altså om bondage og disiplinering, dominans og underkastelse, sadomasochisme. Dette er et enormt samlebegrep, som inneholder masse rart. Det er neppe noen BDSM’ere som liker absolutt alt innenfor BDSM – noen liker noe, andre liker noe annet – men alle sammen er like mye ”ekte BDSM’ere”, selv om det er forskjell på hvor langt man går i sin BDSM."

Hver har sin måte å praktisere SM på.

Ikke noe er galt, eller riktig.

Det er bare tull at det er bare for hardbarkede. Hver sin lyst.

Skaff deg mer informasjon om emnet. Feks. på erotikknett og SMil Norge sine sider. Med mer informasjon er det lettere å forstå seg selv. Gjør ALDRI noe du selv ikke vil! Og, husk alltid at dine preferanser kan endre seg over tid med mer erfaring. Lykke til!

Hilsen ei som lever med BDSM hele døgnet.

Skrevet

Jeg tror jeg uttrykte meg litt klønete i startinnlegget. Jeg har lest en del om det, jeg føler meg tiltrukket av det, men ønsker å høre flere erfaringer, flere måter å realisere det på.

Jeg trenger på en måte å "snakke" med noen som har erfaring, høre hvordan de opplever det. På sider med informasjon kan man lese, lese, men jeg trenger en anledning til å kunne stille spørsmål tilbake, få en dialog.

Derfor ønsker jeg å "snakke" med dere som har erfaring her.

Skrevet

erotikknett sitt diskusjonsforum har et eget underforum om nettopp BDSM, der finner du nok massevis av forskjellige erfaringer. En som jeg tror har gjort mange erfaringer på flere "felt" innen BDSM er slavinnen, som med over 20 år som sub har en del visdom å dele av. har tatt til meg mange kloke ord fra den damen.

Skrevet
Jeg tror jeg uttrykte meg litt klønete i startinnlegget. Jeg har lest en del om det, jeg føler meg tiltrukket av det, men ønsker å høre flere erfaringer, flere måter å realisere det på.

Jeg trenger på en måte å "snakke" med noen som har erfaring, høre hvordan de opplever det. På sider med informasjon kan man lese, lese, men jeg trenger en anledning til å kunne stille spørsmål tilbake, få en dialog.

Derfor ønsker jeg å "snakke" med dere som har erfaring her.

Om du behersker engelsk vil jeg anbefale deg http://bondage.com/. Erotikknett har jeg svært dårlig inntrykk av pga et par av de mest profilerte brukerne, men det er et greit sted å lese. Spørre gjør jeg derimot ikke igjen flere ganger, det er et sjansespill om noen går inn for å misforstå, innlegget blir oversett, du blir henvist til søkemotoren, eller du har flaks og blir tatt inn under vingene til noen av de høye beskyttere der. Men klart, du kan trives bedre der enn det jeg gjør :)

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

hvor langt jeg går, er ikke så veldig langt i motsetning til de mest ekstreme. Jeg liker at han slår meg på rumpa hardeste han kan og klorer :roedme:, holder hardt fast i håret mitt (bare bak, jeg synes det er hårskjært foran), setter håndjern på meg så hardt at jeg får blåmerker (jeg liker å ha merker etter sex sjø) og kommanderer meg rundt til å gjøre ditten og datten med han og kjører hue mitt ned på pikken hans. Jeg har blitt litt mer ekstrem i løpet av årene, men helvede magda, jeg får ikke nok :grine:

Skrevet

Man trenger ikke like å bli bundet selv om man liker smerte. Og man trenger ikke like smerte for å bli dominert.

SM går ut på å tøye grenser. Aldri mer enn det man klarer og man må stole på partneren. Man skal ALDRI gå lengre enn det man vil, men man skal alltid tøye litt grenser(frivillig). ;)

Det som virker "mye" for deg, kan være oppvarming for andre, og visa versa.

Skrevet

TS igjen.

Det jeg tenker på, er at noen med mer erfaring kanskje har andre forventninger. Det er klart at man skal snakke om det, men så langt har jeg ikke noen å snakke med det om. :sjenert:

Det er nok det som ligger bak ønsket mitt om å få vite hvor langt dere andre går.

Gjest Mann gjest
Skrevet
hvor langt jeg går, er ikke så veldig langt i motsetning til de mest ekstreme. Jeg liker at han slår meg på rumpa hardeste han kan og klorer :roedme:, holder hardt fast i håret mitt (bare bak, jeg synes det er hårskjært foran), setter håndjern på meg så hardt at jeg får blåmerker (jeg liker å ha merker etter sex sjø) og kommanderer meg rundt til å gjøre ditten og datten med han og kjører hue mitt ned på pikken hans. Jeg har blitt litt mer ekstrem i løpet av årene, men helvede magda, jeg får ikke nok :grine:

Jeg liker egentlig ikke å få blåmerker, men er fakisk stolt av dem når de er der. Bortsett fra det og at jeg har herskerinne (ikke hersker som du har), deler jeg de samme følelser som deg.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Jeg vil ikke kalle han hersker, så pompøse er vi ikke. Han har bare lov å herse med meg, ikke herske over meg :P Slike uttrykk blir litt turn-off :sjenert:

Skrevet
Jeg vil ikke kalle han hersker, så pompøse er vi ikke. Han har bare lov å herse med meg, ikke herske over meg :P Slike uttrykk blir litt turn-off :sjenert:

Dette uttrykker en del av det som jeg (TS) også føler. Ord som "Hersker" eller "Mester" blir for meg for mye. Men andre ting; ja takk!

Skrevet

Tar det helt rolig her. Liker ikke merker på kroppen eller vold under sex.

Skrevet

Er ganske altetende innen den sjangeren. liker både bondage, smerte og ydmykelse. :sjenert::sjarmor:

Skrevet

synes litt BDSM light er et morsomt krydder i sexlivet. Partneren er ikke så tent av dette, men han gjør det fordi det tenner meg av og til, og da har han glede av det selv også. Dvs han liker at jeg liker det, og det er jo en bra ting. Jeg liker å bli bundet og dominert noen ganger, slått litt på rumpa, men ikke for mye. Om jeg ble ydmyket eller kalt stygge ting, ville det være totalt turnoff, og "Hersker" ville gitt meg latterkrampe. Poenget er vel at det finnes alle grader og preferanser her, det viktigste er vel at man respekterer både egne og partnerens grenser, og har det gøy.

Skrevet

Skriver ikke noe særlig om private ting i forumet, bare litt. Men du kan registrere deg og sende meg en pm om du trenger noen å "snakke" med.

Skrevet

Min forrige partner åpnet seg etterhvert veldig for BDSM.. Så det er helt klart noe som utvikler seg med erfaring! Selv vet jeg at jeg liker dominere, finnes ikke noe bedre enn en partner som kan ledes til beste for felles nytelse!

Anbefaler forresten innkjøp av 'ekte' håndjern, lekeutgaver går bare i stykker.. Og det er jo en grei inngangs port til mer avanserte leker.

Skrevet
Anbefaler forresten innkjøp av 'ekte' håndjern, lekeutgaver går bare i stykker.. Og det er jo en grei inngangs port til mer avanserte leker.

HUSK Å SJEKK HVOR NØKKELEN ER FØR START !

disse kan også gnage noe så inn i hel**** på håndleddene, anbefaler å tre på en pus eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...