Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Hei! Trener mye høypuls og step, og hadde et sårt behov for nye sko.. så for tre uker siden gikk jeg til en sportbutikk og fikk hjelp til nye sko! De kostet vel 1300,- reebok. har brukt dem et par ganger, og hver gang jeg har trent, klarer jeg faktisk ikke fullføre timen, fordi jeg mister all følelse i fotbladene.. blir helt nummen! hva kan jeg gjøre?? kan jeg reklamere; jeg fikk jo hjelp til å finne de "perfekte" skoene; eller må jeg akseptere det som et uheldig kjøp
Gjest Turi Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 snakk med butikken, kanskje en såle e.l. kan hjelpe? Ellers høres dette ut som min reaksjon når skoene er for gamle og dempingen er ødelagt. Har de ikke demping som lovet, er det en reklamasjonssak.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Det er helt normalt å "svi" under bena med nye sko! Jeg skifter ofte sko (trener mye) og det hører til unntakene at skoene ikke er vonde den første tiden. Du må rett og slett bare bite tennene sammen så skoene får bli vant til foten din, så går det nok over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå