RaGnA Skrevet 26. januar 2003 #1 Skrevet 26. januar 2003 Som en stor bølge treffer meg motløs prøver å holde hodet over vann rivende følelser driver meg bort Ingen ser jeg er i ferd med å drukne I DeG *RaGnA*
Gjest Kinga Skrevet 26. januar 2003 #2 Skrevet 26. januar 2003 Hei Ragna! Du er flink med ord, du. Er du ulykkelig forelsket? Vibeke
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2003 #3 Skrevet 28. januar 2003 ville bare si at jeg syns du hadde skrevet ett nydelig dikt Enig med Vibeke, flink med ord du Ragna
RaGnA Skrevet 15. februar 2003 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2003 heisann! takker for tilbakemeldinger RaGnA
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 15. februar 2003 #6 Skrevet 15. februar 2003 Legger til et lite dikt jeg skrev i 9. klasse, jeg.. Borte Jeg sitter her. Så ganske alene. Sitter og ser på den tomme stolen - blå og kald. Lik som meg. Du fòr langt bort. Fra meg. Fra livet. Jeg sitter igjen - med sorgen. Smerten. Borte.. For alltid. Det var jeg veldig stolt av før.. Trodde jeg var kjempeflink til å skrive dikt..
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2003 #7 Skrevet 15. februar 2003 farytale: vet ikke helt hva du sikter til med ditt siste innlegg... ville bare si en ting : JA du kan skrive dikt, ALLE kan skrive dikt.. om de blir likt av alle er en annen sak Uansett.. Ragna; likte diktet ditt jeg Hilde
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 15. februar 2003 #8 Skrevet 15. februar 2003 Jepp.. Diktet til Ragna var nyyydelig :D
Gjest Donna Skrevet 16. februar 2003 #9 Skrevet 16. februar 2003 Og det var ditt også Fairytail likte det veldig godt jeg ... :D Liker å skrive jeg også. Noen ganger kommer ordene lett andre ganger ikke ... Signaturen min skrev jeg på senga ....men fordi den var for lang til å bruke som signatur måtte jeg skrive den om litt . ... Fortsett å dikte begge :-) :oops:
Ruby Skrevet 16. februar 2003 #10 Skrevet 16. februar 2003 Nydelige dikt begge to, fortsett med det. Tror mange har det i seg, det er bare det å få det ut og ned på papir. Stå på jenter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå