Karamba Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 I fjor lagde jeg kalender selv til dattera mi som da var 9 år. Da kjøpte jeg ting som: hår-pynt, undertøy, topper, såper, snop, tegnesaker osv.. Årene før det har jeg som oftest kjøpt ferdige pakker som f.eks. Barbie-kalender, Polly Pocket, Baby-Born osv... Regner med at jeg skal lage i år også, men er litt tom for idèer. Har ikke lyst til å kjøpe det samme som i fjor... Noen forslag? Tenkte at sønnen vår på 2,5 år også skal få kalender i år, har ikke bestemt meg helt for hvilken...
Scorpina Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Samme her også. Jenta vår får diverse småting i kalenderen sin. 12 dager (blander da, ca annenhver dag med godteri og ting) med "namme" (en klubbe, tyggis etc) 11 dager med ting; sokker, truse, blyant, klistremerker..slike ting og julaften får hun DVD. I år kommer Istid2 til å ligge i kalenderen.
kamela Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Egenprodusert kalender! Er godt i gang med presangene, er lettere å finne på nå enn i slutten av november. Har gjerne godteri i forbindelse med helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå