Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare minne dere på at idag er det 2 måneder til julaften :)

jippi :klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Jeg gleder meg så utrolig mye nå altså!

Har kjøpt to julegaver alt. Men det var fordi det var på salg nå :ler:

Ååååå som jeg gleder meg

:sjarmor:

Skrevet
Måtte bare minne dere på at idag er det 2 måneder til julaften :)

jippi :klappe:

Takk!!!! Mange mener at det er for tidlig å begynne med julepynt og juleforberedelser nå, men jeg syns bare det er deilig å kunne starte tidlig og kooose meg med luktene, fargene, gavene, pynten, håndarbeidene og alt annet som følger med. Ingen stress, altså. Det rare er at jeg ikke blir lei når jula først har kommet. Takk, gjest :)

Skrevet
Takk!!!! Mange mener at det er for tidlig å begynne med julepynt og juleforberedelser nå, men jeg syns bare det er deilig å kunne starte tidlig og kooose meg med luktene, fargene, gavene, pynten, håndarbeidene og alt annet som følger med. Ingen stress, altså. Det rare er at jeg ikke blir lei når jula først har kommet. Takk, gjest  :)

signerer!

Jule-guapa :nisse:

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Det kommer til å gå kjempefort til advent,det er ikke så lenge igjen til det heller da dere :nissekonekyss:

Skrevet

hurra hurra hurra.... elsker julen......

med masse lys og julenisse pynt .........

og ikke minst flott jule mnusikk.,.......

å skulle ønske jeg kunne begynne å sette opp alle nissene mine nå,.,,,,

men får nok pent bare vente.......

og siden det er nytt julebarnetv i år... så får jeg prøve å kose meg med det sammen med ungene......

ha en fin førjulstid alle sammen

Skrevet

Tida går rasende fort, jeg synes ikke det er lenge siden "3 måneder til julaften" jeg.

På tide å begynne om jeg skal bli ferdig...

Skrevet

Yes! Yes! Yes! :-D

Har bestilt julekort i dag som kommer i posten om ikke lenge. *stryke ut på "to-do-lista"*

Julegavene vet jeg hva blir så jeg skal ta en dag i neste uke...tenkte jeg og begynne. Skal bestille Nintendo til jenta mi på nett (UBLU pris i butikk. Helt sykt!!) Fader'n får ei bok + kalender fra byen her (han er flytta laaaangt fra meg og barnebarnet sitt :tristbla:) og moder'n får ei wiskeyflaske, julete+julekaffe og julekodis!!

Fornøyd!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...