Gjest HB Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Er det noen som kan tipse om bra vinterjakke og -bukse til en gutt på videregående? Det skal brukes til skoleturer (idrettslinja) så det bør være komfortabelt og transportere bort svette. Men han er fortsatt i voksefasen, så det bør ikke være for dyrt siden han muligens ikke får brukt det så lenge. Hilsen Lille meg
Gjest HB Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Er det ingen som har noen formening om hvilke merker som er bra (nok)? Hilsen Lille meg
Karamba Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Du kan jo sjekke hos: http://www.sportmann.no/butik/default.asp?
Gjest HB Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Takk for link! Det var jo et prisnivå som var absolutt spisbart! Men er dette bare en nett-butikk? Skulle så gjerne sett på varene. Dessuten er jeg en pingle når det gjelder netthandel... Er det noen som har kjennskap til kvaliteten fra Sportsmann? Billige vinterklær har en tendens til å være tykt og klumpete. Men jeg så jo at de hadde f.eks. Helly Hansen som vel er fullt brukbart?!? Hilsen Lille meg
Karamba Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Ja, det er kun en nettbutikk/postordre. Jeg bestilte ei jakke derfra for 2-3 år siden. Var en vinterjakke med uttagbar fleece. Veldig fornøyd med den, ikke noe å si på kvaliteten ihvertfall. Det er jo ikke verre enn å returnere jakka dersom dere ikke er fornøyd med den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå