Gå til innhold

Erfaring med uoriginalt batteri

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter all sansynlighet synger batteriet på telefonen min på siste verset. Har dessverre ikke råd til å kjøpe splitter ny telefon for øyeblikket så jeg vurderer å bare kjøpe et nytt batteri.

Originale batterier til telefonen min (SE K700i) koster rundt 3-400 kroner, men jeg har sett såkalte uoriginale batterier til samme telefon til en hundrings på Biltema.

Men så har jeg jo samtidig hørt alle disse skrekkhistoriene om at batterier av sistnevnte type har en tendends til å ta fyr, og det er i grunn litt skummelt.

Men finnes det virkelig noe statistikk på at uoriginale batterier er dårligere egnet enn de originale, eller er det bare politisk propaganda fra de store mobilselskapenes side?

Har DU erfaring med uoriginale batterier?

Endret av Gjenglemt sykkellås
Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei, her kan du finne grisebillig orginalbatterier, telefoner (motorola) og tilbehør...

Det har vært endel saker om uorginae batterier, men Biltema er en rimelig seriøs aktør, så det skulle ikke forundre meg omd et gikk bra..

mvh

kekker

Skrevet

Takk for svar.

Jeg regner jo med at det går bra grunn, men hadde vært greit å høre med folk som har erfaring. - Også i forhold til batterilevetid på uoriginale batterier.

:)

Skrevet

En kompis av meg opplevde en ganske heftig bilbrann pga mobilbatteri fra Biltema.

Skrevet
:sjokkbla::sjokkert::( er alt jeg har å si til det.
Skrevet
Takk for svar.

Jeg regner jo med at det går bra  grunn, men hadde vært greit å høre med folk som har erfaring. - Også i forhold til batterilevetid på uoriginale batterier.

:)

jeg kjøpte en simenstlf for en del år siden. batteriet var elendig. Bytta det ut etter tre år. da kjøpte jeg på Clas Olson. batteriet var like bra når jeg kvittet meg med tlf for en mnd siden. jeg hadde slite ut tlf, derfor kjøpte jeg ny. Er det ikke de som vil selge orginale som skremmer da?

Skrevet
jeg kjøpte en simenstlf for en del år siden. batteriet var elendig. Bytta det ut etter tre år. da kjøpte jeg på Clas Olson. batteriet var like bra når jeg kvittet meg med tlf for en mnd siden. jeg hadde slite ut tlf, derfor kjøpte jeg ny. Er det ikke de som vil selge orginale som skremmer da?

ps) jeg hadde det uorginale i fire år før jeg byttet tlf for en mnd siden nå

Skrevet

Godt at det finnes noen som har positiv erfaring med slike batterier. Jeg har fortsatt ikke bestemt meg i henhold til hva jeg gjør med min telefon. Det er fortsatt litt skummelt med uoriginale batterier..

Det beste hadde vært en ny telefon, men sukk. De pe'enga, de pe'enga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...