~white lady~ Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Leser flere innlegg her som roser dette merket opp i skyene. Og nå ble jeg nysgjerrig. Hva er så spesielt med dette merket egentlig? Er det noe bra? Hvor/hvordan får man kjøpt det? Priser? Noen med blandingshud som har brukt produktene med bra resultat?
Gjest Taxi Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg prøvde det etter anbefaling her inne, og huden min ble som papp... aldri mer!!
LilleBille Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er hvertfall veldig fornøyd med dagkremen - og for min hud har det vært veldig bra - og det er ikke ofte jeg finner en krem jeg ikke reagerer allergisk på. Du kjøper det i helsekostforretninger - og det er ikke dyrt - mener jeg betalte et eller annet sted mellom 100-125,- for dagkremen.
Ling Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Leser flere innlegg her som roser dette merket opp i skyene. Og nå ble jeg nysgjerrig. Hva er så spesielt med dette merket egentlig? Er det noe bra? Hvor/hvordan får man kjøpt det? Priser? Noen med blandingshud som har brukt produktene med bra resultat? ← Hvis du tar noen søk i forumet, vil du finne både hvor du kan få kjøpt og info om pris. Masse info under denne linken: http://www.dr.hauschka.de/english/index.php?id=2 Si ifra hvis du har sp.mål etter du har lest, så er det sikkert noen av oss DH-frender, som hjelper til .
Fashion.Faux.Pas Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 synes Dr. Hauschka er en anelse oppskrytt. men skal absolutt ha pluss for pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå