Gjest Dalwhinnie Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg skal på babysvømming med vesla og oppdaget i går at badedrakten min rett og slett var død. Altså trenger jeg ny. Har H&M, Lindex osv badedrakter på denne tida av året? Er nemlig ikke helt interessert i å betale 500+ på sportsbutikk for en supersporty badedrakt til min ikke like strømlinjede kropp.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Du må nok dessverre oppsøke en sportsbutikk på denne årstiden. Du kan jo trøste deg med at om du finner en du virkelig liker og tar vare på den (skylle godt ut av den etter hvert bad), så kan du ha den lenge.
onyx Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Spesialforretninger for undertøy har gjerne badedrakter hele året.
Gjest Borghild Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Du får se om du finner en badedrakt du liker godt på de andre mødrene også truer du til deg badedrakten med pistol. Da får du den gratis også.
Gjest Elfrida Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Fordelen med sportsbadedrakter er at de sitter mye bedre på plass, holder lengre og ser sporty og greie ut, vanligvis helt uten bling og dill. Jeg anbefaler Speedo.
Fashion.Faux.Pas Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 laredoute og sportmann har badedrakter til en ganske så billig penge. sportmann har adidas badedrakter som holder lenge og har fin passform.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Lindex hadde èn badedrakt, men den var så stygg at jeg heller hadde gått ute. Endte opp på Sportshuset hvor jeg fant en helt enkel svart badedrakt til rett over 500 kroner. Mer enn jeg egentlig ville bruke, men fant ikke noe rimeligere som så ok ut. Ellers var jo Borghilds forslag konstruktivt. Kanskje jeg trenger en badedrakt til? Endret 24. oktober 2006 av Dalwhinnie
Gjest Borghild Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 Godt at noen liker forslagene mine! Jeg har forstått at de fleste av dere ser på meg som et forumtroll og det syns jeg er veldig trist.
MONSTERneeta Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg betalte bare 250 kroner for en Adidas badedrakt på G-sport. Jeg synes det var en helt grei pris
Aster Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Kappahl har et lite utvalg av baderdrakter og bikini året rundt. Fikk kjøpt meg bikini i høst, og da sa de at pga etterspørsel hadde de alltid et par modeller også utenom sesongen.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. oktober 2006 #11 Skrevet 24. oktober 2006 Spør i butikker hvor de vanligvis har bikinier om sommeren, de har som regel badetøyet fra i fjor liggende på lageret. Da jeg og en venninne skulle kjøpe bikini i januar til å ha til isbading gikk vi på g-sport, og hun som jobbet der gravde fram en stor pappeske med badetøy til oss.
FashionySara Skrevet 24. oktober 2006 #12 Skrevet 24. oktober 2006 Lindex hadde èn badedrakt, men den var så stygg at jeg heller hadde gått ute. Endte opp på Sportshuset hvor jeg fant en helt enkel svart badedrakt til rett over 500 kroner. Mer enn jeg egentlig ville bruke, men fant ikke noe rimeligere som så ok ut. Ellers var jo Borghilds forslag konstruktivt. Kanskje jeg trenger en badedrakt til? ← de hadde alt av badetøy på salg(lindex)-.den nye de har fått er blå og blomstrete=STYGG!
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #13 Skrevet 24. oktober 2006 Badedraktene i sportsbutikker,speedo, adidas m fl.bliikkeødelagt i bassenget slik som de fra klesbutikkene har en lei evne til. Dvs. de varer vel ikke evig de heller, men varer mye lenger. Underviser i svømming= er mye i basseng og har "drept" et par fancy saker. Nå holder jeg meg til de dyre fra de to merkene jeg nevnte. (Unnskyld, var det reklame?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå