Tika Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 prøver å få tak i dette spillet. noen som har en ide om hvor jeg kan få tak i det??
Gjest Gjest_SIV_* Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 prøver å få tak i dette spillet. noen som har en ide om hvor jeg kan få tak i det?? ← Hei! Det ligger et ute på siden til QXL, under Spill og konsoller>Spill> Nintendo 64 Er noen dager til auksjonen avsluttes da, men... Siv
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 vi har dette spillet.... og det er ganske vanskelig.... anbefales til barn over 14 år.....
Tika Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2006 ja det er et voksent barn som vil ha det hehe nemmelig meg, jeg har sett denne selgeren på Qxl jeg syntes spillet der er for dyrt. og jeg er litt skeptisk til å handle fra en i sverge
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 heisann,,,,, jeg har handlet mange ganger på qxl og veldig mange av dem er fra sverige... og må si jeg er veldig fornøyd med dem..... har aldri vært noe tull...... så jeg synest du burde prøve selv om de er fra sverige........... lykke til.... har selv spillet og har ikke klart å runde det helt... er vansklieg.... men nå er jeg en zelda elsker og samler på alle zelda spill......
Gjest GjestePia Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Zelda-spillene er bare de beste, og Majoras Mask må rundes! Følg med på www.nintendo.no, hvor du på Forum kan kjøpe og selge spill under kategorien "Diverse". Gå til http://212.247.84.180/norge/index.php Jeg har bare gode erfaringer med å handle med brukerne der. Kos deg!
Tika Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2006 hei igjen! jeg er også zelda fan og kan dermed ikke fatte at jeg faktisk har gått glipp av et spill!! majoras mask er det eneste zelda spillet jeg ikke har spilt og runna MÅ hade bare MÅ hehe;) ja, jeg får ta det jeg klarer ikke å holde meg unna. Må jo være oppdatert til Zelda Twighlight princess kommer 12/12 endelig kom det en dato for den. håper bare den ikke blir utsatt igjen da.........
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 Må jo være oppdatert til Zelda Twighlight princess kommer 12/12 endelig kom det en dato for den. håper bare den ikke blir utsatt igjen da......... ← Zelda til Wii kommer samtidig med Wii, 8/12. GC versjonen kommer 15/12.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå