Gå til innhold

Den beste sexen EVER!!!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en ide! Om dere synes at den er teit eller bra, eller uansett, det får så være. Men nå skal det fram i lyset dette her! Verden må få vite om det! Visste ikke helt hvor jeg skulle plotte inn denne tråden, så jeg la den inn her, jeg:

Jeg skal lage et diplom til min kjære med en tekst som sier noe slikt som VERDENS BESTE ELSKER eller noe i den duren :D Synes at han fortjener noe å henge på veggen på soverommet, eller hvor han enn måtte ønske det, som sier hvor tilfredsstilt samboeren hans er, og hvor kvalifisert hun synes han er i hennes øyne. For jammen er hun storfornøyd! :blunke: Men finner man diplomer her på internett som kan printes ut? Eller må man løpe ut i bokhandler eller lignende for å få tak i slikt? Jeg har fullt av diplomer fra ski-konkurranser på veggen, og en plass måtte da de hentes i fra??

Synes det er på sin plass med en oppmerksomhet her nå. Er guttene våre fantastiske i sengen, så er det jammen på sin plass at de får vite det og!! :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!

glimrende ide ;)

søk etter kort eller diplomer, på nettet så finner du sikkert noe sånnt...

inbiller meg at jeg har sett dette en eller annen gang...

men kommer ikke på hvor... :roll:

Lykke til!

RaGnA

Skrevet
Men finner man diplomer her på internett som kan printes ut? Eller må man løpe ut i bokhandler eller lignende for å få tak i slikt? Jeg har fullt av diplomer fra ski-konkurranser på veggen' date=' og en plass måtte da de hentes i fra??quote']

Hmmm... Kan du ikke bare ta ett ski diplom å sette inn navnet på sambo?

1plass 10km klassisk

eller 100m sprint

Med mindre han var fryktelig god

og fortjener 15 km stafett.

ikke vet jeg :)

MvH Spying

Skrevet

Lag en diplom selv. Om han er så god i senga fortjener han noe mer enn noe du kan laste ned fra nettet....

Nelle :briller:

Skrevet

enig med nelle!

i bok-/papirhandelen får du kjøpt mye stilig papir du kan skrive det ut på, bl.a. "gammelt pergament" med "brente" kanter. og hva med å feste en liten løkke av silkebånd med et lakksegl nederst i hjørnet? :wink:

Gjest Kim Erik Lokker
Skrevet

Jeg har stor sans for idéen til spying!

Særlig hvis han faktisk har gjort seg fortjent til vinner av "4x 10 km klassisk"

:hoho::hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dueee Gjsten... Om du ikke har noen gode forslag å komme med her, så se å pell deg ut av tråden min. Gå heller å ødelegg en annens. For her vil du motstand møte :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...