Gå til innhold

samme som "seksuell dysfunksjonell"

Fremhevede innlegg

Gjest bekymra...
Skrevet

Hei.. :ironi:

Jeg leste innlegget til hun som føler seg seksuell dysfunksjonell, og må si jeg virkelig kjenner meg igjen i problemstillingen... :sjenert: Jeg tenkte å fortelle litt om meg selv, så er det kanskje større sjanse for å få svar som stemmer med problemet mitt... Jeg var sammen med en psykopat i fire år. Han brøt meg ned, og bygde meg opp om hverandre, som psykopater ofte gjør. Han kritiserte meg, personligheten min, kroppen min (han pleide å kalle meg "tjukka", da veide jeg 54 kg...) Jeg var jomfru da jeg traff ham, hadde ikke en gang kysset en gutt før. Han tvang seg på meg, respekterte ikke et nei, det mest traumatiske var da han tvang meg til å gå ned på ham. Jeg forble sammen med ham. Jeg vet ikke helt hvorfor den dag i dag, men tror han skapte en syk avhengighet mellom oss. Jeg gjorde det slutt etter noen år, endelig, før det var for sent. Det rare er at jeg ikke hadde noen problemer med å bli tent eller våt etter forholdet tok slutt! Jeg traff en rett etterpå, og hadde ingen problemer da. Men jeg må jo nevne at det forholdet ikke var så særlig bra, da jeg forelsket meg, men han bare ønsket å være "elskere" (utnytte meg med andre ord...). Nå har jeg endelig truffet en helt fantastisk fyr, vi har vært sammen i et halvt år. Men det er akkurat som jeg ikke klarer å føle kjærligheten når vi har sex. Kanskje jeg bekymrer meg for mye, men jeg er bare så utrolig redd for at det aldri skal bli bedre, at jeg alltid skal føle meg "tom innvendig og tørr utenpå" (for å si det rett ut)... Så hvorfor skriver jeg dette her? Det er nok fordi jeg kunne trengt noen gode råd. Setter stor pris på seriøse svar...

Videoannonse
Annonse
Gjest bekymra
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle være den første til å svare meg selv, så kommer det kanskje noen andre som tør å svare etterhvert!! Det er ikke farlig å svare, må bare si det.. selv om det kan virke litt alvorlig det jeg har vært igjennom så har jeg det stort sett veldig bra i livet, bare så det er sagt liksom... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...