Gjest Jente_81 Skrevet 23. oktober 2006 #1 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har blitt kjent me en herlig type, ble tatt med storm! Han har sendt meg meldinger daglig, sendt "hjerter" på msn osv..... I dag da jeg lå i armene hans spurte jeg om det var lenge siden han hadde hatt dame, og han svarte ja. Han har ikke tid til dame...... ville ikke ha dame.... bla bla osv. Så sa han at han hadde ikke lyst å gi slipp på meg, vi måtte ta det rolig.... Ødela litt av stemningen kan man si.... eh . Har ikke kjent han veldig lenge. Jeg hadde kansje ikke trengt å ta det opp, men har vært så usikker og redd at jeg ville vite noe mere........... Han ville æ skulle overnatte, men æ sa nei. Sa æ va redd for å bli gla i han, noe æ desverre allerede har blitt! Prøvde å forstå han å ikke virke "desperat". Han sa han skulle sende melding i morra..... Noe han har pleid å gjøre hver dag siden æ møtte han.... For mæ så virker d som han liker mæ, men samtidig e redd. Vanskelig å analysere d derre.... Bestevenninna mi mente han kansje trengte litt mere tid mentalt for å skjønne at det er dette han vil. Hun tror han vil dette men fikk litt småpanikk for singel statusen.... Huff, typisk meg å havne i slikt!!!! Får vell ligge virkelig lavt å håpe han savner meg........... Prøve å beherske sms, msn og slikt å prøve å se hvor mye han vil. Det har vell litt å si? Føler jeg har gitt utrykk for mine føleser ved å ha sagt til han at han sjarmere meg i senk osv... Sånn utenom føler jeg ikke direkte at han er av typen "bruk og kast". Han ligger med meg i sofaen og koser, det liksom ikke bare knulling heller........ Men, jeg har tatt feil før. Håper jeg ikke tar feil nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå