Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som er best av vanlig tannbørste, og elektrisk? Lurer på om jeg skal ønske meg en elektrisk til jul, men så har jo også den vanlige vært god nok for meg (aldri hatt hull *bank i bordet*). Noen som vet hva tannlegene pleier å anbefale? Har ikke tenkt meg til min egen tannlege før på nyåret, så da spør jeg her.

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tessmira
Skrevet

Tannlegene pleier å annbefale el-tannbørster fordi de fjerner plakk mer effektivt enn vanlige tannbørster.

Jeg har hatt el-tannbørste i mange år å annbefaler det på det sterkeste.

Skrevet

Jeg kan også anbefale elektrisk på det varmeste! Kjøpte min først i vår og er hektet! Synes til og med tennene mine har blitt littegrann hvitere også!

Skrevet

Min tannlege sier at det ikke er så stor forskjell, det viktigste er å pusse grundig uansett. Han sier man kan godt bruke elektrisk hvis man liker det best, men at vanlig børste egentlig er like bra. Jeg kjøpte meg en elektrisk selv som jeg syns er OK å bruke, men bruker også vanlig børste innimellom...

Blir vel litt smak og behag også! :)

Skrevet
Min tannlege sier at det ikke er så stor forskjell, det viktigste er å pusse grundig uansett. Han sier man kan godt bruke elektrisk hvis man liker det best, men at vanlig børste egentlig er like bra.

Vanlig børste kan være like bra, men er lettere å slurve med i følge min tannlege. :)

Skrevet

OK. Takk for svar. Tror nok jeg setter en på ønskelisten til jul. Noen som har en modell å anbefale?

:)

Skrevet

Var visst ikke logget inn. Det er meg som er siste gjest over. :)

Skrevet

Jeg merker ikke særlig forskjell. Men, hvis jeg skulle velge hadde jeg valgt elektrisk tannbørste. Man slipper å "skrubbe" fram og tilbake, den gjør jobben sjøl... ;)

Skrevet

Jeg bruker begge deler jeg.. Bytter litt på fra gang til gang.

Jeg har philips, men det har vært vanskelig å få tak i børster når de skal byttes. Vil anbefale Braun, slike børster har de overalt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...