lidia Skrevet 26. januar 2003 #1 Skrevet 26. januar 2003 Hva bruker dere for å fjerne hår i armhulen. Jeg har til nå brukt høvel, men har lyst til å prøve noe som er bedre. Synes liksom ikke alt blir helt borte, det er som om små hår blir igjen. Jeg er ute etter noe som kan gjøre det helt glatt og fint.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. januar 2003 #2 Skrevet 26. januar 2003 En ting jeg ikke anbefaler er hårfjerningskrem (Veet eller Nair), de kan gjøre huden sår og ru i dager etterpå. Bruk en epilator eller voks, da får du glatt hud i ukevis. Milla
anine Skrevet 26. januar 2003 #4 Skrevet 26. januar 2003 Voks under armene, gjør ikke det fryktelig vondt da? Bruker dere strips eller varmvoks? Jeg bruker voks på leggene og selv det synes jeg gjør litt vondt. Og huden under armene er jo mye tynnere.
Bertha Skrevet 26. januar 2003 #5 Skrevet 26. januar 2003 Ladyshave, altså en barbermaskin, synes jeg er helt topp. Bruker den jevnlig, og i dusjen. Blir så fint og mykt, atte
starie Skrevet 26. januar 2003 #6 Skrevet 26. januar 2003 Jeg vokser under armene med varmvoks og strips. Dette gjøre jeg i skolens hudpleiesalong. Voks er vondt ja, men det blir mindre og mindre vondt for hver gang. Dessuten er det ofte slik at man får mindre hårvekst om man vokser over en lang periode.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. januar 2003 #7 Skrevet 28. januar 2003 Ladyshave' date=' altså en barbermaskin, synes jeg er helt topp. Bruker den jevnlig, og i dusjen. Blir så fint og mykt, atte [/quote'] Kødder du? Uansett hvordan du bruker en slik maskin så ender du opp som en kaktus. Jeg har aldri vært borti en eneste jente som har fått til ett perfekt resultat med en elektrisk ladyshaver. Det er 100% komplett umulig! Milla
Malou Skrevet 28. januar 2003 #8 Skrevet 28. januar 2003 Bruker høvel jeg, sånn ca annen hver dag (og ofte hver dag om sommeren). Synes det fungerer fint jeg, og har ikke noe problemer med at huden blir sår heller. Har ikke prøvd voks, men har prøvd hårfjerningskrem og for å si det sånn... Jeg gjør det ALDRI igjen :o
starie Skrevet 28. januar 2003 #9 Skrevet 28. januar 2003 Dere skal være klar over at mange Ladyshavere ikke kan rengjøres skikkelig og at samler seg massevis av bakterier i dem..
Bertha Skrevet 30. januar 2003 #10 Skrevet 30. januar 2003 Jeg kødder overhodet ikke! Jeg har en batteridrevet ladyshave som er ment å skulle brukes i dusjen. Den kostet en del kroner, men er definitivt verdt det! Rengjøring går også helt greit - den er som sagt produsert for akkurat dette formål. Kaktus-lignende tilstander har jeg heller ikke vært borti. Ei heller har jeg fått noen klager. Men, det er vel som med mye annet: smak og behag...
starie Skrevet 30. januar 2003 #11 Skrevet 30. januar 2003 Bertha. Kan den rengjøres skikkelig er det bare å barbere i vei Selv foretrekker jeg voks, mens andre igjen foretrekker høvel. Som sagt, smak og behag!
ivanka Skrevet 30. januar 2003 #12 Skrevet 30. januar 2003 jeg bruker høvel og ... ta-da! OLIVENOLJE!
starie Skrevet 30. januar 2003 #13 Skrevet 30. januar 2003 Overraskelse ivanka Denne helgen tenkte jeg at jeg skulle teste ut olivenolje og se om det funker for meg. Har ikke prøvd dette tidligere, men må jo nesten det Kjempefint at du har funnet noe som funker for deg!
*Lillian* Skrevet 30. januar 2003 #14 Skrevet 30. januar 2003 Jeg bruker som regel høvel, sånn kjapt i samme slengen som jeg dusjer eller noe. Men jeg bruker også Veet hårfjerningskrem innimellom, jeg, og JEG har ikke merket noe til verken ru eller sår hud etterpå - sambo er også kjempefornøyd da, så... Jeg er fornøyd med begge deler, jeg... Personlig ville jeg aldri pint meg selv med epilator under armene... Er ikke så sadistisk av meg... Neida, det er nok smak og behag som meg alt annet det der. Du får nok bare prøve deg fram... Lillian - dunfri
jordbær Skrevet 30. januar 2003 #15 Skrevet 30. januar 2003 Epilator under armene :o AUUAU! Ikke under mine iaffal! Da tror jeg at jeg holder meg til høvlen jeg... Og i verstefall voks.. Får teste ut olivenolje.. Høres ikke så dumt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå