Gjest Frk. Grønn Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Dette forumet florerer av tips til gode nettsider for både klær, kosmetikk og velvære, og alle har vi vel oppdaget nye spennende sider man ikke visste om før Men hva med de sidene man bør unngå? De som selger "fake" produkter, har dårlig service, ikke leverer det de lover etc.. Jeg synes det hadde vært greit å vite om det var noen jeg burde styre unna når jeg shopper på nettet. Noen som er enig? Hvilke sider vil du advare KG-brukerne mot? Edit: Skrivefeil Endret 20. november 2006 av StineMa
Gjest Frk. Grønn Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 *dytte* Nå i disse (snart) førjulstider hvor mange handler gaver på nettet, hvilke nettbutikker bør man unngå?
Nicky B Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 2sko.no Bestilte en veske derfra. Når jeg fikk den, bar vesken preg av å være brukt og når jeg åpnet hovedrommet lå det en kvittering fra i august nedi hvor det sto deponering 1 uke... Sendte vesken tilbake da det var full returrett, men det drøyde før jeg fikk pengene. Når jeg ringte butikken og forklarte saken, ble samtalen tatt i mot av en litt tverr person. Jeg fikk pengene og alt ordnet seg til slutt, men denne servicen kan jeg ikke si var særlig god. Jeg kommer ikke til å handle derfra noe mer, det finnes nok av andre nettbutikker.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 www.diffin.no Fake fake fake. Jeg vet at de har satt "replica" på iallefall noen av veskene nå, men før prøvde de å få folk til å tro at de var ekte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå