Gå til innhold

Dressert kvinne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 25 år som i lang tid var sammen med en mann som var meget interessert i SM. Jeg var veldig uerfaren når jeg traff ham, og i begynnelsen var han nokså myk og snill når vi hadde sex, men etterhvert så introduserte han ting som spanking, dildoleker, binding/håndjern, rollespill og underkastelse. Sexen ble råere og råere, det var analsex og krav om svelging av sperm, og han tok meg så hardt noen ganger at jeg var sår i flere dager etterpå. Sex med håndjern, spanking, pisking og lugging var "normalen" i vårt sexliv. Selv om sexen var røff, fikk jeg nesten uten unntak alltid orgasme, noen ganger fikk jeg flere under samme seanse. Han visste utvilsomt hva han drev med.

Forholdet tok etterhvert slutt (av andre årsaker enn sexlivet), og jeg er nå ute på singelmarkedet igjen.

Mitt problem nå er at årene med ham har gitt meg et spesielt tenningsmønster - jeg tenner nå bare på SM og rå sex ! Myk sex gir meg ingenting, jeg blir bare utålmodig og stresset. De fyrene jeg har truffet i ettertid har vært katastrofer i senga, altfor kjedelige og "normale".

Går det an å "avlære" et tenningsmønster, og i tilfelle hvordan ? Jeg er for flau til å snakke med en psykolog om dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våre tenningsmønster er ingenting annet enn avlet frem. De er avlet frem av egen erfaring, eller observasjoner. Opplever man tenning i en situasjon med noe, er det logisk at dette vil fortsette å tenne en, enkelt og greit.

Er dette et problem for deg eller syntes du det er helt greit, bare litt vanskelig å finne en partner med samme tenningsmønster?

Det at en tenner på denne type sex er i seg selv inget problem, med mindre du selv opplever det som ubehagelig. Ingen grunn til å måtte snakke med psykolog om du trives med dette, da må du heller lete litt bedre etter en partner som har like interesser som deg. Det er jo også mulig at dette forandrer seg etterhvert, ettersom våre tenningsmønster ikke er annet en avlet frem mener jeg, så kan du jo enda få flere nye erfaringer slik at tenningsmønsteret blir mer variert, hvem vet.

Skrevet

Hva med å søke kjærester i nettopp SM-miljøet? Søke på nett eller melde deg inn i SMil eller noe sånt? Høres for meg ut som han så en side i deg som du selv ikke var klar over at fantes. At du ER submissiv av natur. Men neste gang du går inn i et forhold, så sørg for å ha diskutert slike ting og VET hvor vedkommende står, VET at han vil respektere deg og verdsette deg både som sub og som person ellers.

Hvorvidt det går an å "avlære" et tenningsmønster tør jeg overhode ikke svare på. men finner du den rette Masteren, kan du utvikle deg som person, lære deg selv å kjenne på en helt annen måte, og også være stolt av å være hans, takknemlig for å ha en god Master og kjæreste. Men de virkelig seriøse gode Masterene vokser visst ikke akkurat på trær. Jeg har vært heldig og funnet en av dem. Jeg hadde heller ikke noe kjennskap til SM eller BDSM, for vår del er der det psykiske som er greia. Sammen med ham har jeg lært å være mer ydmyk, men jeg har også blitt mye sterkere og tøffere enn før.

Skrevet
Hva med å søke kjærester i nettopp SM-miljøet? Søke på nett eller melde deg inn i SMil eller noe sånt? Høres for meg ut som han så en side i deg som du selv ikke var klar over at fantes. At du ER submissiv av natur. Men neste gang du går inn i et forhold, så sørg for å ha diskutert slike ting og VET hvor vedkommende står, VET at han vil respektere deg og verdsette deg både som sub og som person ellers.

Hvorvidt det går an å "avlære" et tenningsmønster tør jeg overhode ikke svare på. men finner du den rette Masteren, kan du utvikle deg som person, lære deg selv å kjenne på en helt annen måte, og også være stolt av å være hans, takknemlig for å ha en god Master og kjæreste. Men de virkelig seriøse gode Masterene vokser visst ikke akkurat på trær. Jeg har vært heldig og funnet en av dem. Jeg hadde heller ikke noe kjennskap til SM eller BDSM, for vår del er der det psykiske som er greia. Sammen med ham har jeg lært å være mer ydmyk, men jeg har også blitt mye sterkere og tøffere enn før.

Problemet er at jeg føler meg litt ukomfortabel med dette tenningsmønsteret, føler at det er litt...ukvinnelig å like sånt.. ? Jeg er vokst opp med seksualundervsining på skolen, Kvinner og Klær og sånt, og så er jeg plutselig i en annen verden, hvor jeg altså tenner på det råeste som finnes. Jeg er meget overrasket over meg selv, kanskje jeg må prøve meg litt mer frem før jeg bestemmer meg for hva slags jente jeg er - skolepike eller en SM-jente, for å sette det litt på spissen. Men jeg takker uansett for seriøse svar !

Skrevet

Hvem sier at du ikke kan være begge deler? jeg mener,who needs to know? På jobben er det ingen som ville tro at jeg liker sånt. Jeg blir ansett for å være litt grå og kjedelig, og langt i fra noen sub-type.

Kos deg med utprøvingen, husk å sette opp klare grenser for hva du vil og ikke vil, og la ikke noen overkjøre dem. med mindre DU er klar for å tøye dem, og finner en du stoler på, som du er sikker på at vil greie å tøye grensene dine i rett tempo, og la deg nyte hvert sekund av det. tenk godt igjennom HVA du likte av det eksen din gjorde med deg, og evt om DU kunne tenke deg å være den som dominerte? Finnes det kanskje en liten domina et sted i deg, er du helhjertet sub, eller kanskje switch? Ta deg god tid, utforsk alt det DU har lyst til, vær litt ego for å lære deg selv å kjenne best mulig.

Ukvinnelig? har aldri følt meg mer kvinnelig enn etter at jeg fant ut hvor mye glede det er i å være sub. Mye av det er kanskje politisk ukorrekt, men jøss så godt der å være det!;-) Kos deg og atter en gang lykke til, uansett hvor du havner i din søken.

Skrevet

Ukvinnelig er det da ikke.

Kos deg med å finne skikkelig fram til ditt tenningsmønster du, kanskje test ut litt flere former siden du ikke høres ut til å være 100% sikker på din seksualitet. Og for all del ikke la nomene om at jenter skal være søte å snille få ødelegge seksualiteten din. Det er DU som skal leve med den, ikke samfunnet, og det er bare DU som behøver komme frem til hva som passer for deg, og bare du som trenger godta hvordan du er. Godta deg som du er, om du finner ut at dette er det eneste du tenner på eller ikke.

Skrevet (endret)
Problemet er at jeg føler meg litt ukomfortabel med dette tenningsmønsteret, føler at det er litt...ukvinnelig å like sånt.. ? Jeg er vokst opp med seksualundervsining på skolen, Kvinner og Klær og sånt, og så er jeg plutselig i en annen verden, hvor jeg altså tenner på det råeste som finnes. Jeg er meget overrasket over meg selv, kanskje jeg må prøve meg litt mer frem før jeg bestemmer meg for hva slags jente jeg er - skolepike eller en SM-jente, for å sette det litt på spissen. Men jeg takker uansett for seriøse svar !

Det er jo ikke sikkert at man nødvendigvis MÅ plassere deg i en bås, da...

Hva med å lese tråden "Jentefantasier" - og se om det er noe der som kan få deg til å føle litt annerledes (bedre?) i forhold til dette?

Endret av Nelle
Skrevet

"Ukvinnelig" er et forkastelig ord. Man tenner på det man tenner på.. trives du med dette så go for it. ;)

Skrevet
"Ukvinnelig" er et forkastelig ord. Man tenner på det man tenner på.. trives du med dette så go for it. ;)

Takk for tips og gode råd.

Jeg finner nok ut av dette etterhvert, jeg vet jo godt hva som tenner meg. Tror jeg må få kontakt med likesinnede, så jeg ikke føler meg alene om dette. ;)

Skrevet

Selv liker jeg både vanilje og BDSM. Må slett ikke ha BDSM hver gang, det kan godt være litt krydder som vi bruker av og til. Og hvis vi skulle ha BDSM hver gang, hadde det blitt for mye. Men om jeg skulle vært i et forhold helt uten BDSM, tror jeg jeg hadde blitt fustrert etterhvert. Begge deler funker fint her i gården. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...