aimee Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg skal mest sannsynlig bli ny i et ukeblad om noen måneder og ser fram til det med skrekkblandet fryd. Har du noengang gjort det, eller kjenner noen som har det? Hadde vært gøy å få høre noen erfaringer. Er spesielt spent på frisøren. Vil gjerne være litt "crazy", og håper at jeg tør! :-D
Gjest Blanca Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Det blir sikkert gøy, men pass på at de ikke gjør deg altfor småfrekk og crazy. Jeg har sett noen som blir veldig fine, men mange av de synes jeg så bedre ut i utgangspunktet. Men men ; smak og behag, jeg er bare litt kritisk til den stilen stylistene ofte velger med full matching og asymetriske hårfrisyrer. Lykke til aimee; du blir sikkert fin og det blir garantert et minne for livet
aimee Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2006 Ååjaaa - jeg gleder meg! Få muligheten til å bli dilla med en hel dag, jeg føler meg ganske priviligert egentlig (nå ler mannen min av meg ) Og ja, jeg vil definitivt ikke bli for frekk og crazy. Jeg har en ganske vanlig klassisk stil fra før av, så den skal de få lov til å stæsje opp. Men ikke noe minskjørt og stort hår her altså
Fashion.Faux.Pas Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 høres morsomt ut. jeg vil også... men jeg lider av frisørskrekk og er kontrollfreak så jeg vet ikke helt hvordan det hadde funket
forelzka Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Så spennende!!!!! Men hvorfor er frisøren så skremmende da? Hår vokser jo ut! Ta utfordringen fullt ut! Tror ikke de vil kle deg som en hore uansett - og det er bestandig oppfriskende å prøve noe nytt, så hopp i det du Nyt dagen og kos deg max!
Malama Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg hadde neppe turt, nettopp pga det med frisøren ja. Joda, det vokser ut igjen, men dersom frisøren klipper av meg håret, så tar det meg mange år å få det tilbake. Og langt hår er en del av meg, rett og slett... Mend et virker kjempespennende, og egentlig er jeg misunnelig da!
FashionySara Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Hmm...hvis det er sånn "bli ny" sak..som de pleier å ha..pleier jeg å synes at "før" bildene 3er helt forferdelige.. Håper du blir fornøyd. Det virker som om de er flinke..til å friske opp!
Arwen Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 Mamma var i KK for en stund siden. Tror ikke hun følte at hun ble dullet veldig med akkurat Det var litt kaotisk i tillegg til at de måtte rydde opp alt rotet som ble laget når de tok bilder selv. Ikke hadde de funnet noen bukse som passet hennes kropp, så de endte opp med at hun hadde på seg sin egen olabukse. Samme buksa som ser skikkelig ufresh ut på før-bildene er skikkelig kul på etter-bildene
Miracl3 Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 For fem år siden fikk moren min en spa en helg med ansiktspleie, farging av hår , sminke etc av et magasin. Hun var ikke så veldig fornøyd, men hun var jo en fresh dama fra før da. Hun fikk fordi hun hadde vært en motivator for folk med psykiske problemer. Var mye stress med dette også. Ti timer på en dag med spa behandlinger og fotogreie.
Gjest Saramia Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Huset mitt pleier å bli ny av ukeblader. Jeg tar ut sidene i bladet og dekorerer veggene med det.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #11 Skrevet 24. oktober 2006 Er også redd frisøren, ikke bare litt redd, men livredd. Ellers høres det jo topp ut, da. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #12 Skrevet 24. oktober 2006 Hmm...hvis det er sånn "bli ny" sak..som de pleier å ha..pleier jeg å synes at "før" bildene 3er helt forferdelige.. Håper du blir fornøyd. Det virker som om de er flinke..til å friske opp! ← så snillt sagt av deg
Transe Skrevet 25. oktober 2006 #13 Skrevet 25. oktober 2006 Har drømt om å bli ny lenge, men det blir vel med drømmen.
FashionySara Skrevet 25. oktober 2006 #14 Skrevet 25. oktober 2006 så snillt sagt av deg ← vel..det er det jeg syn3es. Har aldri tenkt.."oi hun var penere før..". Men kan jo være tilfelle.
Arwen Skrevet 25. oktober 2006 #15 Skrevet 25. oktober 2006 Er ikke rart før-bildene er fæle da. Man stiller uten sminke og de tar bildene i helt feil vinkel
Gjest Shoreh Skrevet 25. oktober 2006 #16 Skrevet 25. oktober 2006 Ikke be om å bli seende "crazy ut", gå heller inn for å bli stilig.
Sahara Skrevet 25. oktober 2006 #17 Skrevet 25. oktober 2006 Man kan vel påvirke i en viss grad hvordan man blir seende ut? Eller har man ingen makt i det hele tatt? I så fall vet jeg ikke om jeg hadde turt, men det hadde sikkert vært spennende! Kunne ofte tenkt meg litt fornyelse, klesskapet mitt består stort sett av jeans og topper/gensere!
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #18 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg vet om ei som ble ny i KK. Hun hadde nettopp kjøpt seg nye briller, men fikk beskjed om å stille med de gamle, for at hun skulle se stussligst mulig ut. Så man kan nok ikke alltid stole på før-bildene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå