Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen andre som opplever at skjellettene fra fortiden din eller partners fortid dukker opp. Jeg opplever dette nå og jeg lurer på hvordan jeg bør takle dette. Saken er følgende: Etter at vi ble samboere og kjøpte hus sammen, så opplevde jeg at en beiler fra min samboers fortid dukket opp på fest. Jeg ble overasket og reagerte litt med sjalusi. Vet at dette ikke gjorde saken noe bedre. Det ble diskutert litt og vi ble enige om at fortid er fortid. La oss gi f... i disse personene og fortsette der vi slapp. Men så ringte en annen x opp på vårt nye nummer. Han ville bare oppdatere seg om hvordan min samboer hadde det. Denne personen viste jeg om, da hun hadde fortalt at ha tok kontakt i starten av vårt forhold, men ble da sjalu. Hun, min samboer, sa da at dette var det siste vi ville høre fra han, trodde vi....... Til igår! Nå synes hun det var kjempehyggelig med å bli oppdatert om hans sistuasjon. Bare for det at de hadde hatt ett bra forhold. Vel, dette sliter jeg med nå, og lurer på hvodan jeg bør "forstå" eller forholde meg. Synes vel det er underlig siden hun netopp har sagt at fortid er fortid og vi bør tenke fremover. Er åpen for hjelp her jeg....

Videoannonse
Annonse
Gjest Duchess
Skrevet

Selv om fortid er fortid og jeg og mine ekser (enten det er tidligere kjærester eller elskere) er gått videre, betyr ikke det at jeg ikke bryr meg om hvordan det går med dem.

Det bryr jeg meg om i aller høyeste grad.

De var jo endel av livet mitt, og jeg ønsker jo det beste for dem, håper at de har det bra og at de finner seg noen å dele livet med.

Min aller beste venn i hele verden er faktisk x-forloveden min.

Skrevet

de fleste har jo hatt ett liv før man møtte hverandre, og det må man bare godta. kan være vanskelig hvis sin kjære er bestevenn med en x, men det må man jo bare akseptere. og stoler man på partneren sin, burde ikke det være noe problem :D

Skrevet

Jeg bryr meg midt bak om hvordan mine tidligere x'er har det... Ja de var en del av livet mitt FØR...

Jeg velger ikke å se tilbake på slike ting.. Jeg bryr meg om hvordan min NYE kjæreste har det, og hadde han blitt plaget av at jeg hadde hatt kontakt med x'en min hadde jeg stoppet den kontakten umiddelbart. Det er vel ikke mer viktig med å holde seg oppdatert på x fronten enn om din nårværende reagerer negativt på det???

Mitt råd til deg er å snakke med kjæresten din, fortelle henne at dette plager deg og at du gjerne vil at de skal slutte å ringe på deres nr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...