Kayli Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Ja, det er mitt spørsmål i dag! Har inntrykk av at veldig mange her inne kommer fra / bor på større steder. Selv er jeg født og oppvokst på en veldig liten plass, og bor her fortsatt. Kunne nok ha tenkt meg å utvidet horisonten i ungdommen, men nå synes jeg det er trygt og oversiktelig å bo her. Særlig etter at jeg fikk egne unger. Hva med deg?
Gjest Skya Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Født og oppvokst på en liten plass, flyttet derifra da jeg var 18 og bor nå på et større sted. Savner ikke det å bo på en liten plass, men savner de som bor der. Blir nok ikke noe tilbakeflytting med det samme.
Minien Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg kommer fra et forholdsvis lite sted...eller..kommunen har 20000 innbyggere, men består av mange mindre tettsteder. Flyttet til Bergen og senere til Oslo for å studere, men kom tilbake til hjemstedet mitt, og her blir jeg. Jeg orker ikke steder med så mange mennesker. Her er det gode og trygge oppvekstvilkår, masse sunne fritidsaktiviteter og uendelige områder å utforske for et nysgjerrig barnesinn. OG det kan gjøres uavhengig av at en voksen er med hele tiden.
ashera Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Kommer fra en bygdeby med 7000 innbyggere, bor i hovedstaden. Trives like godt begge steder, og kunne like gjerne ha bodd der som her.
Gjest Kaya83 Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er fra stor by og bor i stor by...
Champagnepiken Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Kommer fra forholdsvis stor by, bor nå i en mindre by.
Daria Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Kommer fra Oslo, bor langt utpå landet og kommer til å flytte tilbake til Oslo så snart jeg får mulighet.
Gjest Anerikke Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 Kommer fra et lite sted, og bor nå i en forholdsvis stor by. Flytter gjerne tilbake hvis anledningen byr seg!
~white lady~ Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har flyttet veldig mye, men opprinnelig kommer jeg fra et tettsted i nord. Bor nå i Oslo.
Nasseline Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Er fra en by, bor nå i ei lita bygd. Trives dårlig her... Tungt når det er så langt til alt mulig. Det verste er å være langt unna viktige ting som sykehus o.l.
emondak Skrevet 25. oktober 2006 #11 Skrevet 25. oktober 2006 Kommer fra "bondelandet" og er godt fornøyd med det, heldigvis er det ikke så lant fra sivisasjonen. 20 miutter i bil og jeg har det jeg trenger, sånn i grove trekk. Sier seg vel selv hvilken by jeg kommer fra (sogner til), om man kikker litt til venstre.. Har studert på østlandet i 6 år og kom tilbake hit etter at jeg fikk jobb her, det var absolutt ikke planen, men som nyudannet og med uoffisiell norgesrekord i studielån, tar man den jobben man blir tilbudt! Alt har sine foprdeler og ulemper, slik som dette stedet og.. kekker
Gjest Frk Åberg Skrevet 25. oktober 2006 #12 Skrevet 25. oktober 2006 Kommer vel mer fra land eller by, men ikke skikkelig land heller. Er fra et tettsted like utenfor Oslo. Bor nå i by. Trives med begge deler, men vil nok ikke bo midt i byen i lengden. Liker meg godt i mer landlige omgivelser.
Gjest Tessmira Skrevet 25. oktober 2006 #13 Skrevet 25. oktober 2006 Kommer fra landet, men har flere byer rundt her så trenger ikke å stikke langt for å shoppe f.eks :icon_razz: Da jeg var yngre var min store drøm å flytte til en stor by, men er lite fristende nå lenger, trives i grunn godt her
Elodi Skrevet 25. oktober 2006 #14 Skrevet 25. oktober 2006 Kommer fra og bor fortsatt i en middels stor/liten by og trives med det.
Mookie Skrevet 25. oktober 2006 #15 Skrevet 25. oktober 2006 Bor på et lite tettsted, 4000 innbyggere, har bodd her hele livet bortsett fra da jeg studerte... Trives, det er ikke langt til nærmeste storby
Gjest Sumiko Skrevet 25. oktober 2006 #16 Skrevet 25. oktober 2006 Kommer fra lite sted, men har ikke bodd der på mange år, har siden det bodd i både store og små byer.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 25. oktober 2006 #17 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kommer fra Bergen og bor i København. Trivdes mye bedre i Bergen. København blir for stor og upersonlig med alt for store avstander og travle mennesker som ikke er interessert.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 25. oktober 2006 #19 Skrevet 25. oktober 2006 Kommer fra en by. Har bodd der, to år i Milano, et år på et lite tettsted og nå i mindre by. Kunne ikke tenkt meg å bo verken i Oslo eller langt utpå bydga, men noe i mellom. Kunne godt tenkt meg å bo i et mindre tettsted, hvis det var en litt større by en times tid unna.
Lillie Skrevet 25. oktober 2006 #20 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kommer fra ei lita bygd, men har flytta til nærmeste by (ikke så veldig stor by, rundt 25 000 innbyggere).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå