Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Hva koster en symaskin? tenker å kjøpe meg en symaskin, kan ikke sy så mye men skal på kurs snart. skal ikke ha noe veldig avansert, bare noe for å sy gardiner, og små tink i huset ellers. i såfall er de billig ok også?
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har AEG maskinen de har på Elkjøp, de har den ofte på kampanje til rett under tusenlappen, kjekk til enklere sy-prosjekter i heimen.
Marissa Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Du kan få en enkel ny symaskin til ca 1300 kr. Hvis du er usikker på hvor mye du kommer til å bruke den går det fint an å kjøpe brukt. Det selgers både gjennom syforretninger og på finn.no.
Gjest Turi Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Kjøpte en enkel modell på Clas Ohlsson i sommer til ca 1300,- Fungerer helt fint for meg som er amatør, også søstern som syr ganske mye har samme type maskin og er fornøyd.
Gjest Minimi Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 jeg meldte meg inn i cappelens hobbyklubb og fikk kjøpt en Janome Sew Mini til 400 kr. (dette er over 1 år siden da) den koster rundt 1000 lappen ellers. er veldig fornøyd med den, jeg har brukt den til å sy gardiner og til å legge opp bukser og hull i klær. men den klarer ikke ta så veldig tykt lag med stoff, som feks. 4 lag med fleece, da sliter den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå