Gå til innhold

Pris På symaskin...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hva koster en symaskin? tenker å kjøpe meg en symaskin, kan ikke sy så mye men skal på kurs snart. skal ikke ha noe veldig avansert, bare noe for å sy gardiner, og små tink i huset ellers. i såfall er de billig ok også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har AEG maskinen de har på Elkjøp, de har den ofte på kampanje til rett under tusenlappen, kjekk til enklere sy-prosjekter i heimen.

Skrevet

Du kan få en enkel ny symaskin til ca 1300 kr. Hvis du er usikker på hvor mye du kommer til å bruke den går det fint an å kjøpe brukt. Det selgers både gjennom syforretninger og på finn.no.

Skrevet

Kjøpte en enkel modell på Clas Ohlsson i sommer til ca 1300,- Fungerer helt fint for meg som er amatør, også søstern som syr ganske mye har samme type maskin og er fornøyd.

Skrevet

jeg meldte meg inn i cappelens hobbyklubb og fikk kjøpt en Janome Sew Mini til 400 kr. (dette er over 1 år siden da) den koster rundt 1000 lappen ellers. er veldig fornøyd med den, jeg har brukt den til å sy gardiner og til å legge opp bukser og hull i klær. men den klarer ikke ta så veldig tykt lag med stoff, som feks. 4 lag med fleece, da sliter den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...