Gå til innhold

Mange som har medlemskort hos Bodyshop?

FashionySara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo jeg har det.

Hmm...tror det er noe sånn at du må bruke 200 kr. Så kan du kjøpe kort til 100 kr. Etter det får du rabatt 25% av alt du kjøper. Noe sann...Er ikke helt sikkert... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et sånt kort her om dagen, sparer en del på det siden jeg handler mye på body shop. Man får 10% på alt man kjøper, og kan gå i butikken og plukke ut en gave til 100 kr den måneden man har bursdag. kjøper man for over 250 får man et kryss på kortet, og har man 8 kryss fornyer de kortet kostnadsfritt neste år. Det er iallefall de fordelene jeg har fått med meg. står sikkert litt mer på nettsida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også:)

Jeg synes at fordelene var såpass gode siden jeg kjøper de fleste hudpleieprodukter hos bodyshop, da sparer jeg hvertfall litt penger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Annonse

Gjest Anuket

drar opp denne tråden igjen jeg! Er på ferie i USA og fikk meg et sånt medlemskort (blah ble litt lurt innser jeg nå hehe) - så det store spørsmålet er: Noen som vet om jeg kan bruke dette kortet i Norge og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

The Body Shop sluttet med kortene i 2009, så du kan nok ikke bruke det i norge nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

ah det var dumt, både USA og England har de - utrolig dumt at man ikke kan bruke det hjemme i Norge. Men takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...