FashionySara Skrevet 23. oktober 2006 #1 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hva slags fordeler får man?Og hvor mye koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #2 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jo jeg har det. Hmm...tror det er noe sånn at du må bruke 200 kr. Så kan du kjøpe kort til 100 kr. Etter det får du rabatt 25% av alt du kjøper. Noe sann...Er ikke helt sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 23. oktober 2006 #3 Del Skrevet 23. oktober 2006 Syntes ikke fordelene var noe særlig, så jeg gadd ikke bli medlem. Man får bare 10% av hvert kjøp. Les mer om det her http://www.the-body-shop.no/default.asp?V_ITEM_ID=169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 23. oktober 2006 #4 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kjøpte et sånt kort her om dagen, sparer en del på det siden jeg handler mye på body shop. Man får 10% på alt man kjøper, og kan gå i butikken og plukke ut en gave til 100 kr den måneden man har bursdag. kjøper man for over 250 får man et kryss på kortet, og har man 8 kryss fornyer de kortet kostnadsfritt neste år. Det er iallefall de fordelene jeg har fått med meg. står sikkert litt mer på nettsida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. oktober 2006 #5 Del Skrevet 24. oktober 2006 jeg har også Jeg synes at fordelene var såpass gode siden jeg kjøper de fleste hudpleieprodukter hos bodyshop, da sparer jeg hvertfall litt penger:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 24. oktober 2006 Høres veldig bra ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 10. april 2011 #7 Del Skrevet 10. april 2011 drar opp denne tråden igjen jeg! Er på ferie i USA og fikk meg et sånt medlemskort (blah ble litt lurt innser jeg nå hehe) - så det store spørsmålet er: Noen som vet om jeg kan bruke dette kortet i Norge og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #8 Del Skrevet 11. april 2011 The Body Shop sluttet med kortene i 2009, så du kan nok ikke bruke det i norge nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 11. april 2011 #9 Del Skrevet 11. april 2011 ah det var dumt, både USA og England har de - utrolig dumt at man ikke kan bruke det hjemme i Norge. Men takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå