miratira Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Er det noen som husker denne spille maskinen som kom før Super Nintendo? Jeg hadde ett par spill til denne som jeg ikke kan huske hva heter..
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Ja, den før Super Nintendo (også kjent som Snes) het Nes, eller Nintendo Entertainment System. Står kanskje noe om det her http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_NES Husker at det var Mario og Donkey Kong spill til den.
Gjest gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Ja, den før Super Nintendo (også kjent som Snes) het Nes, eller Nintendo Entertainment System. Står kanskje noe om det her http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_NES Husker at det var Mario og Donkey Kong spill til den. ← Chip'n'dale også Og Paperboy Ganske mange gøye spill faktisk, savner den tiden Selv ønsker jeg meg en SNES for tiden, så mange koselige spill fra barndommen på den, selv om jeg aldri fikk SNES selv, så var jeg jo med andre å spilte Jeg måtte nøye meg med C64, men jeg er egentlig ganske glad for det nå
Meaty Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg og samboer'n har det meste som er av Nintendomaskiner, både gammelt og nytt. (Pluss en del Sega og andre maskiner )Selv om det er Mario Kart Double Dash og X-men til GameCube som nok er de spillene vi har spilt mest, så er i hvert fall Super Bomberman til SNES en veldig god nummer tre. For et års tid siden satt vi og spilte dette i et par uker før vi ga opp fordi vi ikke klarte å slå den ene "bossen" Barnslig, jeg? Nevnte jeg at jeg fyller 31 i morra?
Jente19 Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg prøver å få tak i en Sega med Sonic spillene, men det er jo søren meg helt HÅPLØST! Noen som har noen tips?
Meaty Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg prøver å få tak i en Sega med Sonic spillene, men det er jo søren meg helt HÅPLØST! Noen som har noen tips? ← Vi har kjøpt de fleste maskinene og spillene våre på markeder i UK, men også en god del på eBay. Gamle spill koster flesk her i landet, her blir de betraktet som samleobjekter mens i UK blir de sett på som...uh...gamle spill.
miratira Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2006 Det ene spillet minner meg litt om The Addams Family, men tror ikke det var det! Og det andre var en indianer tror jeg.. Husker det nok når jeg ser navna på spillene! Det er kjempe mange år siden og jeg var liten, men hvis noen har peiling på hvilke det kan være?
Yme Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg prøver å få tak i en Sega med Sonic spillene, men det er jo søren meg helt HÅPLØST! Noen som har noen tips? ← Last det ne fras internett da! Finn en sega emulator, å få alle segaspillene helt gratis! Det funker med alle konsoller.
Jente19 Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 Last det ne fras internett da! Finn en sega emulator, å få alle segaspillene helt gratis! Det funker med alle konsoller. ← Jojo, men må jo også ha maskinen...
Jente19 Skrevet 23. oktober 2006 #10 Skrevet 23. oktober 2006 Vi har kjøpt de fleste maskinene og spillene våre på markeder i UK, men også en god del på eBay. Gamle spill koster flesk her i landet, her blir de betraktet som samleobjekter mens i UK blir de sett på som...uh...gamle spill. ← Ok, kan sjekke litt på ebay... Kjenner også en som bor i england som jeg kan spørre...
Meaty Skrevet 24. oktober 2006 #11 Skrevet 24. oktober 2006 Last det ne fras internett da! Finn en sega emulator, å få alle segaspillene helt gratis! Det funker med alle konsoller. ← Emulator er jo ok, men det blir liksom ikke det samme synes jeg da Det er noe med å rigge opp spillkonsollen foran TV'en, og sette seg i sofaen og spille sånn som i gamle dager. (Jente 19, du trenger ikke konsoll for å bruke emulator, da spiller du de gamle spillene på PC'en. Men man bør ha en håndkontroll)
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #12 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg prøver å få tak i en Sega med Sonic spillene, men det er jo søren meg helt HÅPLØST! Noen som har noen tips? ← Hvis det er bare Sonic-spillene du vil ha så er alle Sonic-spillene på Sega Genesis utgitt på Nintendo Game Cube. Det heter Sonic Mega Collection. Anbefales om du liker Sonic.
brumma* Skrevet 24. oktober 2006 #13 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har både en gammel Sega og SNES. Digger Sonic- og Mariospillene! Nesten mer gøy nå enn da jeg var liten! Jeg har sett noe til salgs på qxl, men det er ikke akkurat billig. Ebay har sikkert noe også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå