Amanlis Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har blitt Dr H frelst, og så det finnes shampo også. Er den like bra som hudpleieproduktene?
Gjest Blanca Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har prøvd for en tid tilbake, men jeg var ikke særlig fornøyd. Mulig den er bra til normalt hår, men på mitt fargede og litt tørre hår ga den lite. Dessuten er glassflaskene den kommer i svært upraktiske.
Ling Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) DH sine sjampo og balsam fungerer ikke spes bra på farget hår, sies det. Jeg har brukt de som nevnes over (glassflaskene) både når jeg farget håret og nå som det er naturlig. Jeg synes de var kjempebra! Men da DH nå har gjort om hårprod serien sin, får man ikke tak i dem mer.... De har også tre andre sjampoer og én balsam - i plastflasker. Jeg bruker nå den for tørt hår. Er helt greit fornøyd, men jeg likte helt klart den tensid-frie i glassfl. mye bedre. Dog er prisene, som vanlig i DH, meget bra og ingred er det ingen ting å si på! Men - det er smak og behag..... Endret 24. oktober 2006 av Ling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå