Ingy Skrevet 24. mars 2002 #1 Del Skrevet 24. mars 2002 Nå er det tre uker sia jeg sto brud og jeg tenkte det er på tide å gi dere på KG en liten rapport. Jeg har ikke vært blant de mest aktive her inne, men jeg har fått en del gode råd og gitt noen innspill til andre. Detta blir ekstremt langt så jeg lager en kort oppsummering først. Bryllupet vår blei supert fordi: * vi starta og avlsutta med dugnad * søstra mi fulgte meg til alteret * vi hadde en flink prest vi kjenner litt * vi hadde samling for gjestene mens vi blei fotografert * maten var koldtbord * gjestene satt ved småbord, vi kun sammen med venner * det var flest gjester i vår egen generasjon * vi hadde invitert, og det kom, utrolig mange hyggelige folk som gjorde dagen vår fantastisk! Utrolig fin følelse å stå på festen, se seg rundt og tenke "Alle disse menneskene er glade i oss og vil vi skal ha det bra!" *resten er fjerna fordi det blei for mange personlige opplysninger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 24. mars 2002 #2 Del Skrevet 24. mars 2002 Toppers - du skriver slik at jeg "føler jeg var der jeg"...... Gratulerer - og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpion73 Skrevet 24. mars 2002 #3 Del Skrevet 24. mars 2002 Høres ut som dere hadde en flott dag,likte delen med tante og raga rockers, sånne ting får meg til å trekke litt på smilebåndet. Lykke til vidre i ekteskapet.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingy Skrevet 24. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 24. mars 2002 Fant ut jeg ville legge ut et bilde av oss også. *fjerna av meg sjøl* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 24. mars 2002 #5 Del Skrevet 24. mars 2002 Åh! Dere var kjempefine! ahhh.. så romantisk. Dagen hørtest helt himmelsk arti ut! Gratulere og lykke til med resten av ekteskapet! (å ja da; vi har vel ikke glemt deg.. hvis du het ingy på det gamle også da )12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingy Skrevet 24. mars 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 24. mars 2002 Joda, det er meg. Ingy fra det gamle forumet! Takk for hyggelige svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 24. mars 2002 #7 Del Skrevet 24. mars 2002 Vilken dag ni måste ha haft! Helt underbart att läsa om detta, blir glad i hela kroppen! Och; KLÄNNINGEN!!! Vilken underbar klänning! Önskar er all lycka och välgång på färden genom äktenskapets gropiga värld! Kramar från Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 25. mars 2002 #8 Del Skrevet 25. mars 2002 Blir helt rørt når jeg leser... Føler nesten at jeg har vært med på alt sammen... Og bildene.. Dere var kjempenydelige!! Lykke til med resten av ekteskapet!! Mange klemmer!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 25. mars 2002 #9 Del Skrevet 25. mars 2002 ååå, hørtes kjempekoselig ut Håper vår dag blir like vellykket Også sååå flotte dere var da Gleder meg til det blir vår tur jeg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 25. mars 2002 #10 Del Skrevet 25. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingy Skrevet 25. mars 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 25. mars 2002 *fjerna av meg sjøl* Det blir mange små og store ting som ikke kan gjøres før de to siste dagene, eller som man kommer på først der og da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 25. mars 2002 #12 Del Skrevet 25. mars 2002 først vil jeg si GRATULERER det hørtes ut som en eventyrlig bryllup håper at dere lever lenge på minnene...... klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå