Gå til innhold

mange som har opplevd vonde avslag ?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Linn_*
Skrevet

Er det mange der inne som har opplevd vonde avslag ?

Hvordan takler dere det ? .......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trekker på skuldrene, gjør noe annet og venter til neste gang sjansen og interessen byr seg.

Skrevet

Fått avslag noen få ganger. Hvordan jeg takler det? Ikke i det hele tatt!

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Jeg blir gretten og muggen hvis han ikke vil. Da har jeg sittet lenge og tenkt "høhøhø, jeg skal pule!" også sier han at han er trøtt, eller har kuttet opp kølla si! Unnskyldninger!!

Skrevet

Og hvor ble så seriøsiteten av i dette forumet? det kan være at trådstarter har fått en særdeles ufin avvisning, og undres om andre har opplevd det samme. Går det ikke an å svare på en litt mer ålreit måte, ikke bare gjøre narr? Faen ikke rart at mange vegrer seg for å registrere seg her da.

Tidligere KG-bruker

Gjest Gustenpus
Skrevet

Ja, stadig vekk. Å ja, jeg er mann, sånn var det. Never mind, da ... ;)

Skrevet
Er det mange der inne som har opplevd vonde avslag ? 

Hvordan takler dere det ?  .......

Sukk, er vel ikke så mye å gjøre med sånt... et avslag er et avslag. Er du singel eller er det et seksuelt avslag fra samboer?

Alle hater vel å bli avvist; men i alle tilfeller er det vel best å heve hodet og få tankene over på noe helt annet - selv hvor vanskelig det er. Ble veldig lei meg da jeg var singel, traff kjekke menn, og innså etterhvert at de overhodet ikke var interessert i meg. Idag blir jeg skuffa når min samboer avviser meg når jeg hinter til sex - denne avvisninger er ikke så vond, men irriterende og litt deprimerende (med tanke på egen seksualitet og selvbilde...).

Men å heve hodet, tenke på andre ting :) - og huske at DU er noe, det tror jeg er viktig og en fin måte å takle det på. Hev deg over det!

Klem :klem:

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet
Og hvor ble så seriøsiteten av i dette forumet? det kan være at  trådstarter har fått en særdeles ufin avvisning, og undres om andre har opplevd det samme. Går det ikke an å svare på en litt mer ålreit måte, ikke bare gjøre narr? Faen ikke rart at mange vegrer seg for å registrere seg her da.

Tidligere KG-bruker

Jeg var seriøs. Jeg blir gretten når jeg får avslag på at utstyret ikke virker, og enda mer sinna når jeg vet det er min feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...